بازی‌هایی که مسی از دست داد : لیونل مسی با آسیب دیدگی هشت هفته‌اش، 12 بازی ...


لیونل مسی با آسیب دیدگی هشت هفته‌اش، 12 بازی بارسلونا را از دست می‌دهد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، در دیدار شب گذشته (شنبه) بارسلونا مقابل لاس پالماس، لیونل مسی از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب دیدگی شد و به بیمارستان انتقال یافت.

پس از انجام آزمایش‌های اولیه، مشخص شد آسیب دیدگی مسی زیاد جدی نیست اما بعدتر اعلام شد رباط پای مسی دچار آسیب شده و او به مدت هفت تا هشت هفته نمی‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

بدین ترتیب ستاره تیم بارسلونا 12 بازی را از دست می‌دهد. از این تعداد بازی، هشت بازی بارسلونا و چهار بازی با تیم ملی فوتبال آرژانتین خواهد بود. مسی دیدار با تیم‌های سویا، رایووایکانو، ایبار، ختافه و ویارئال را در لالیگا از دست می‌دهد و در لیگ قهرمانان اروپا هم در بازی‌ با بایرلورکوزن و دیدارهای رفت و برگشت با باته بوریسوف بلاروس غایب خواهد بود.

لیونل مسی همچنین در دیدارهای آلبی سلسته در چهارچوب رقابت‌های راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه هم نمی‌تواند شرکت کند. رویارویی با اکوادور، پاراگوئه، برزیل و کلمبیا، دیدارهایی است که مسی آنها را نیز از دست خواهد داد.

به احتمال زیاد مسی می‌تواند در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان) در دیدار ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید که در سانتیاگو برنابئو است، به میدان برود.

بازی‌هایی با انگشت برای کودکان , فیلم هایی که ترانه علیدوستی بازی کرده است , چه بازی هایی را درتولدمیتوانم انجام دهیم


ویدیو : بازی‌هایی که مسی از دست داد