بازیگر پیشکسوت: امام رضا (ع)‌ شفایم داد : مهدی صباغی چندی پیش در جریان عارضه‌ای ...


مهدی صباغی چندی پیش در جریان عارضه‌ای که برایش به وجود آمد، بدنش دچار مشکل شد و حتی قدرت تکلمش آسیب دید. خبرگزاری ایسنا: مهدی صباغی چندی پیش در جریان عارضه‌ای که برایش به وجود آمد، بدنش دچار مشکل شد و حتی قدرت تکلمش آسیب دید.

این بازیگر مشهدی می‌گوید: امام رضا (ع)‌ شفایم داد.

صباغی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به لطف خدا و عنایت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) وقتی که در نیمه شعبان به حرم مطهر مشرف شدم و از امام رضا(ع) خواستم که مرا شفا بدهند، حال عمومی‌ام تغییر کرد و روبه بهبود گذاشت.

نام بازیگر نقش مالک اشتر در سریال امام علی , بازیگر نقش امام حسین در مختارنامه , داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت درگذشت علت فوت و عکس

صباغی خاطر نشان کرد: ما به امام رضا(ع) و لطف ایشان امیدوار بودیم و عقیده داشتیم و از کودکی ارتباط بسیار صمیمانه‌ای را با ایشان داشتیم و خدا را شاکرم که این لطف شامل حال من شد.

این بازیگر مشهدی سینما،‌ تئاتر و تلویزیون با بیان این مطلب که چندین سال است که مقیم تهران هستم، ادامه داد: اما ما کبوتر حرم هستیم و هر کجا که برویم به همین آستان بازمی‌گردیم.

وی درخصوص فعالیت‌های سنیمایی و تلویزیونی خود نیز به ایسنا گفت: هم اکنون مشغول کار نیمه تمامی هستم که به دلیل بیماری نتوانستم آن را ادامه دهم که یک پروژه سینمایی تحت عنوان «شکار انسان» است که البته این نام، نام فعلی پروژه است و امکان دارد که تغییر کند.

صباغی خاطرنشان کرد: کارهای رادیویی مختلفم نیز پس از بازگشت به تهران ادامه پیدا خواهد کرد و ان‌شاء‌الله بتوانم مجددا در خدمت مردم باشم و همراه آن‌ها باشم.


ویدیو : بازیگر پیشکسوت: امام رضا (ع)‌ شفایم داد