بازیگر مرد برنده اسکار، در نقش یک زن :   به نظر می‌رسد ادی ردمین برای بازی ...



فیلم های برنده اسکار 2016 , فیلم های برنده اسکار , برنده اسکار 2016

 

به نظر می‌رسد ادی ردمین برای بازی كردن در نقش شخصیت‌های متفاوت و مشكل از شهامت خاصی برخوردار باشد.

به نظر می‌رسد ادی ردمین برای بازی كردن در نقش شخصیت‌های متفاوت و مشكل از شهامت خاصی برخوردار باشد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، با انتشار اولین تصویر از ادی ردمین برنده جایزه اسكار، روشن شد او در فیلم جدیدش در نقش یك زن ظاهر شده است.

ادی ردمین كه برای بازی درخشانش در فیلم «تئوری همه چیز» در نقش استیون هاوكینگ فیزیكدان بریتانیایی جایزه برنده نقش اول اسكار امسال را هفته پیش دریافت كرد، اكنون در نقشی جدید ظاهر شده است.

در این فیلم ردمین تصویرگر آینار وگنر هنرمند دانماركی است كه بعدها به نام لیلی البی شناخته شد. زندگی این هنرمند در فیلم «دختر دانماركی» تصویر شده است.

این فیلم با اقتباس از رمان دیوید ابرشاف به همین نام ساخته شده و بار دیگر از همكاری ردمین و تام هوپر كه كارگردان او در فیلم «بینوایان» بود، شكل گرفته است.

آلیشیا ویكاندر در این فیلم در نقش گرتا همسر وگنر بازی كرده است. او هر چند ابتدا شوهرش را به سمت مواد مخدر كشاند، اما بعد به او كمك كرد تا ببر یک چالش یزرگ زندگی اش فائق آید. در این فیلم درام كه در دهه ۱۹۲۰ می گذرد، ماتیاس شون آرتس و امبر هرد هم بازی كرده‌اند.

ردمین در مصاحبه با دیلی میل گفته است او با كمك آلكساندر رینولدز كارگردانی فیلم «تئوری همه چیز» برای بازی در این فیلم آماده شده و تلاش كرده تا در قالب یك زن فرو برود.

او گفت ما با هم به همه جزییات پرسپكتیو یك زن توجه كردیم و فكر می‌كنم این نقش احساسی‌ترین نقشی است كه ایفا كرده‌ام.
ادی ردمین ۳۳ ساله و متولد لندن است. او كارش را با بازی در تئاتر و تلویزیون از اوایل دهه ۲۰۰۰ آغاز كرد و در سال ۲۰۰۶ در اولین فیلم سینمایی‌اش با عنوان «شبیه ذهن ها» بازی كرد.

تام هوپر فیلمساز ۴۲ ساله بریتانیایی دارنده جایزه اسكار برای فیلم «سخنرانی پادشاه» در سال ۲۰۱۰ است.

 

مسن ترین برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر کدام بازیگر است؟ , برنده اسکار 2014 , اسکار بهترین بازیگر مرد 2016

 

اخبار فرهنگی - مهر


ویدیو : بازیگر مرد برنده اسکار، در نقش یک زن