بازیگران سریال «اوشین» كجا هستند؟ + تصاویر : بازیگران سریال «اوشین» كجا هستند؟ ...



بازیگران سریال «اوشین» كجا هستند؟ + تصاویر

این روزها شاهد پخش سریال اوشین از شبكه تماشا هستیم .اما بازیگران این سریال هم اكنون كجا هستند و چه می كنند؟

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه , بازیگران سریال ماه و پلنگ , تصاویر بازیگران

این روزها شاهد پخش سریال اوشین از شبكه تماشا هستیم .اما بازیگران این سریال هم اكنون كجا هستند و چه می كنند؟

«نوبوكو اُتاوا» بازیگر سالخورده ژاپنی سریال «اوشین» است . او اول اكتبر 1925 به دنیا آمد و در طول فعالیت حرفه ای اش بین سالهای 1950 تا 1994 در 134 فیلم بازی كرد . مهمترین حضور او به عنوان یك ستاره در فیلم «داستان یك زن عاشق» است . 

او در سال 1977 با «كانتو شیندو»‌ كارگردان ژاپنی ازدواج كرد . «اُتاوا» برای بازی در فیلم «آخرین یادداشت» جایزه بهترین بازیگر نقش مكمل نوزدهمین آكادمی فیلم ژاپن را دریافت كرد. از دیگر فیلمهای مهم او می توان به فیلمهای «میهارا» ، «هیروشیما» و «جزیره برهنه» اشاره كرد. «اُتاوا» در 22 دسامبر 1994 در حالی كه 69 سال داشت در گذشت.

بازیگران سریال برادر , بازیگران سریال پریا , بازیگران سریال آینه

«یوكو تاناكا» بازیگر مطرح ژاپنی است كه در 29 آوریل 1955 به دنیا آمد . او با بازی در فیلم (Eijanaika) محصول 1981 موفق به معرفی خود به سینمای ژاپن شد و چندین جایزه از جمله جایزه بهترین نقش مكمل زن را از جشنواره فیلم  یوكوهاما دریافت كرد. 

او در سال 1983 بازی در سریال درام «اوشین» را تجربه كرد و از آن به بعد بود كه به عنوان چهره ای جهانی شناخته شد. البته «تاناكا» دستی در گفتار پیشگی داشت و در سال 1997 گویندگی در نقش «بانو ابوشی» در فیلم «شاهزاده مورنونوك» را بدست آورد. 

در سال 2006 او بار دیگر از جشنواره یوكوهاما جایزه دریافت كرد و در سی اُمین دوره از جشنواره فیلم «هوچی» برای بازی در فیلم های (Hibi) و (The Milk woman) جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت كرد.او در حال حاضر با «كنجی ساوادا» كه یك خواننده پاپ و از اعضای سابق گروه «تایگرز» است ، ازدواج كرده است.

اسامی بازیگران سریال شهرزاد , بازیگران سریال شهرزاد , بازیگران سریال اسپرین

«آكایو كوبایاشی»‌ 11 اوت 1972 در توكیو متولد شد . اولین تجربه بازیگری او در سریال اوشین (1984) بود. او بعدها در فیلمهایی همچون «معجزه در 4 روز» ، (Fire Fly) و سریال «معما» بازی كرد. عمده فعالیت او از سال 2001 به بعد آغاز شد. او در حال حاضر سریال (Joyu Reiko) را روی آنتن تلویزیون ژاپن دارد.

اسامی بازیگران سریال آینه , بازیگران سریال بازی تاج و تخت , بازیگران فصل دوم سریال شهرزاد

سینماخبر

 


ویدیو : بازیگران سریال «اوشین» كجا هستند؟ + تصاویر