بازیکن 25 ساله در تیم ملی نوجوانان +عكس : تفاوت سنی 9 ساله بین مدارک ارائه ...


تفاوت سنی 9 ساله بین مدارک ارائه شده به فیفا و تاریخ درج شده در سایت رسمی فدراسیون، شک و شبهات را درباره تیم نوجوانان بیشتر می کند سایت گل: تفاوت سنی 9 ساله بین مدارک ارائه شده به فیفا و تاریخ درج شده در سایت رسمی فدراسیون، شک و شبهات را درباره تیم نوجوانان بیشتر می کند
 
رضا جعفری بازیکن تیم ملی نوجوانان ایران طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متولد ششم فروردین 1367 است.

به گزارش سایت گل، رضا جعفری مهاجم تیم ملی نوجوانان ایران یکی از بازیکنان اعزامی به جام جهانی زیر 17 سال امارات است که درباره سن واقعی وی و چند بازیکن دیگر این تیم حرف و حدیث های زیادی وجود دارد. رضا جعفری که وی را «حسین» صدا می کنند، طبق مدارک تحویل شده به فیفا 16 سال سن دارد اما مطابق با تاریخ تولد درج شده در سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران 25 سال سن دارد!

رضا یا حسین جعفری مهاجم توانمندی است که سال گذشته عضو تیم گسترش فولاد تبریز در لیگ دسته اول بزرگسالان ایران بود. تفاوت سنی 9 ساله بین مدارک ارائه شده به فیفا و تاریخ تولد درج شده در سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، شک و شبهات را درباره تیم نوجوانان بیشتر می کند. خصوصاً که در تیم اعزامی به امارات، نفراتی حضور دارند که از نظر ظاهری مسن تر از جعفری به نظر می رسند.

تصویر بالای خبر، مربوط به سایت فدراسیون فوتبال ایران و تاریخ تولد رضا جعفری است که ششم فروردین 1367 را نشان می دهد. تصویر فردی زیر اما، مربوط به دو سال پیش می باشد.

با توجه به چهره ای که در تصویر زیر می بینید، حدس بزنید که این مهاجم گلزن تیم ملی نوجوانان، دو سال پیش و هنگام ثبت این عکس 14 سال سن داشته یا 23 سال؟

رضا جعفری بازیکن نوجوانان , بازیکن 17 ساله رعال مادرید , بازیکن 16 ساله تیم

بازیکن 16 ساله یوونتوس , آسیب های اجتماعی نوجوانان , خالکوبی تصویر منشوری روی شکم بازیکن لیگ برتری


ویدیو : بازیکن 25 ساله در تیم ملی نوجوانان +عكس