بازیکنان آلمان یک مشت نازی کثیف هستند! : ویکتور مورالس معروف ترین گزارشگر آرژانتین ...


ویکتور مورالس معروف ترین گزارشگر آرژانتین امروز در مصاحبه ای در واکنش به رقص جنجالی بازیکنان آلمان در جشن قهرمانیشان اظهار نظر عجیب و باورنکردنی ای را مطرح کرد آی اسپورت: ویکتور مورالس معروف ترین گزارشگر آرژانتین امروز در مصاحبه ای در واکنش به رقص جنجالی بازیکنان آلمان در جشن قهرمانیشان اظهار نظر عجیب و باورنکردنی ای را مطرح کرد

ویکتور هوگو مورالس گرازشگر معروف اروگوئه ای که سالهاست ساکن کشور آرژانتین است و بخصوص بخاطر گزارش معروفش در صحنه گل قرن مارادونا شهره خاص و عام است، امروز و در مصاحبه با رادیو کنتیننتال آرژانتین به شدت به بازیکنان آلمان تاخت و آنها را یک مشت نازی کثیف خواند.

مورالس که در طول جام جهانی همراه مارادونا برای تلویزیون ونزوئلا برنامه لازوردا را اجرا می کرد، بخاطر رقص جنجالی 6 بازیکن تیم ملی آلمان(گوتسه،وایدنفلر،کروس،کلوزه،موستافی،شورله) در جریان جشن قهرمانی این تیم در برلین و مقابل 400 هزار نفر، اظهار نظر بسیار وحشتناکی را مطرح کرد.

به عقیده مورالس آنها در این رقص حرکات بازیکنان آرژانتین و بخصوص مسی را تقلید کرده و به سخره گرفته اند.

وی گفت : " آنها همچون هم سلفان خود یک مشت نازی کثیفند که به همه دنیا حس برتری طلبی دارند. رقص آنها یک حرکت احمقانه بود.

این حرکت آنها ناشی از فلسفه ایست که بدان باور دارند و با کشتار 6 میلیون یهودی و انسان بی گناه در جریان جنگ جهانی دوم از سوی نازی ها هیچ تفاوتی ندارد.

اگر آنها بدین صورت آرژانتینی ها را مثل یک مشت انسان پست به تمسخر می گیرند، بخاطر این است که یک بخشی از آنها دچار همان مریضی مزمن آلمانی است (برتری نژادی).

سفارت آلمان , آلمان , تحصیل در آلمان

ترمیم مو های فیکس آلمان , پرچم آلمان , تور نمایشگاه دندانپزشکی آلمان


ویدیو : بازیکنان آلمان یک مشت نازی کثیف هستند!