بازگشت گرد و غبار به تهران :  اخباراجتماعی - بازگشت گرد و غبار به تهران مدیر ...



بازگشت برانکو به تهران , بازگشت گرد و غبار به خوزستان؛ , استخدام تهران


 اخباراجتماعی - بازگشت گرد و غبار به تهران

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بروز گرد و غبار در استان‌های تهران و قم خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس احد وظیفه افزود: با توجه به تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر روز دوشنبه در ارتفاعات زاگرس و البرز شرقی ابرناکی افزایش می‌یابد و انتظار بارش‌های پراکنده‌ای در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی از بروز رگبارهای پراکنده در ارتفاعات البرز شرقی در روز سه شنبه بعدازظهر خبر داد و افزود: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در برخی ساعات در استان قم و استان تهران بویژه در جنوب آن باد و گردوغبار پیش‌بینی می‌شود. همچنین در شمال سیستان و بلوچستان و در منطقه زابل، طی سه روز آینده بویژه در روز چهارشنبه وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌که منشا تولید گردوغبار شدیدی که دیروز بر روی عراق تشکیل شده بود، تضعیف شده است، گفت: تا روز دوشنبه و عبور کامل این گردوخاک از روی ایران کماکان مناطق غرب و جنوب غرب غبارآلود خواهد بود و از اوایل شب بتدریج از غلظت آن کاسته می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز سه‌شنبه صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 28 و 39 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز چهار‌شنبه نیز آسمان پایتخت صاف پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 29 و 39 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
 اخباراجتماعی  - ایسنا


ویدیو : بازگشت گرد و غبار به تهران