بازگشت پسرک غمگین به اولدترافورد! : بازگشت پسرک غمگین به اولدترافورد شاید رونالدو ...



بازگشت پسرک غمگین به اولدترافورد

شاید رونالدو به منچستریونایتد بازگردد

در پی صحبت‌هایی که الکس فرگوسن در مورد کریستیانو رونالدو انجام داده، صحبت‌های بسیاری در مورد بازگشت ستاره پرتغالی به اولدترافورد شنیده می‌شود.

 

غمگین , عکس غمگین , عکس نوشته غمگین

 

به گزارش فارس، همه هواداران منچستریونایتد در گوشه قلب خود جایی برای «کریستیانو رونالدو» دارند، هر چند ستاره پرتغالی تیمشان را به مقصد رئال مادرید ترک کرده باشد.

با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو با خروج از منچستریونایتد میلیون‌ها پوند پول به حساب این باشگاه ریخت ولی اکنون اهمیت مسایل مالی در درجه دوم قرار گرفته است.

ارتباط پدر و فرزندی رونالدو با الکس فرگوسن همواره به وسیله رسانه‌های انگلیسی پر رنگ می‌شد. پس از گذشت چند سال و حفظ این رابطه، همین موضوع موجب شده تا زمزمه‌های بازگشت رونالدو به اولدترافورد به گوش برسد.

با توجه به اینکه رونالدو در ماه‌های اخیر اعلام کرده در مادرید احساس خوبی ندارد و در یکی از دیدارهای رئال نیز با وجود گلزنی خوشحالی نکرد، بسیاری بر این باورند که ممکن است این بازیکن راه خروج از سانتیاگو برنابئو را در پیش بگیرد.

بسیاری از هواداران یونایتد معتقدند ارتباط بسیار خوب رونالدو با فرگوسن ممکن است به پیوستن رونالدو به یونایتد منجر شود. فرگوسن نیز تاکید کرده این بازگشت ممکن است در سال‌های بازنشستگی رونالدو از فوتبال باشد و صحبت‌هایی که در حال حاضر در خصوص بازگشت او به جمع شیاطین سرخ عنوان می‌شوند تا حدودی غیر واقعی هستند.

فرگوسن چندی پیش رونالدو را بازیکنی غیر قابل خرید توصیف کرد ولی ابراز امیدواری کرده ستاره پیشین تیمش روزی به خانه خود بازگردد.

پیش از آنکه رونالدو سال 2009 منچستریونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کند، فرگوسن و رونالدو 6 سال را در کنار یکدیگر گذراندند. با انتقال به رئال، 80 میلیون پوند به حساب یونایتدها واریز شد، چیزی که در نقل و انتقال‌های دنیای فوتبال هنوز هم رکورد به شمار می‌رود.

رونالدو از زمان حضور در رئال مادرید فوق العاده بوده است. این بازیکن 27 ساله در 162 بازی 165 گل برای لس بلانکو به ثمر رسانده و رکوردهای این تیم را یکی پس از دیگری شکسته است.

در گفت‌وگویی که چندی پیش و پس از شکست غیر قابل انتظار منچستریونایتد از نورویچ سیتی رقم خورد، الکس فرگوسن اعتراف کرد دوست دارد کریستیانو رونالدو را در ترکیب می‌داشت. پیرمرد اسکاتلندی می‌داند که رئالی‌ها به هیچ وجه با قیمت کمی اجازه خروج کریستیانو را نمی‌دهند.

فرگوسن در این مورد گفت: به این فکر می‌کنم که در صورت امکان بتوانیم رونالدو را برگردانیم ولی تصور نمی‌کنم بتوانیم این کار را انجام دهیم زیرا مبلغ انتقال از بسیار گزاف خواهد بود. فکر می‌کنید قیمت انتقال او چقدر است؟ بدون شک برای ما غیر قابل دسترس است. چه کسی می‌تواند مبلغ انتقال او را بپردازد؟

وی افزود: رونالدو همواره در ترکیب رئال درخشیده است. او همواره دوست داشت برای رئال به میدان برود. رویای کودکی او بازی برای رئال بوده است. البته نمی‌گویم که او برای همیشه در این تیم می‌ماند، هیچ وقت نمی‌توانید آینده را پیش بینی کنید. شاید ما در قرارداد او با رئال مادرید در سال 2009 تبصره‌ای برای بازخرید او گنجانده باشیم.

در 6 سالی که کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد حضور داشت، یک بار در لیگ قهرمانان اروپا، 3 بار در لیگ برتر انگلیس و یک بار نیز جام حذفی را بدست آورد. الکس فرگوسن معتقد است سال‌های حضور رونالدو در اولدترافورد او را به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه بدل کرده است.

فرگوسن که 26 سال در منچستریونایتد حضور دارد در این رابطه نیز گفت: شیوه بازی او باور نکردنی است. یکی از بهترین‌های جهان است. در جهان مجموعه‌ای از بهترین‌ها را داریم و رونالدو می‌تواند با هر یک از آنها مقایسه شود. او استعداد ذاتی بالایی دارد و یک بازیکن خود ساخته است. او خیلی زیاد تمرین می‌کند. در این زمینه شبیه «اریک کانتونا» است. البته کمی هم شبیه «پل اسکولز»./فارس

 


ویدیو : بازگشت پسرک غمگین به اولدترافورد!