بازگشت مجری مناظره های 88 به تلویزیون : برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی از روز ...


برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی از روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه و یک روزپیش از آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. خبرگزاری تسنیم: برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی از روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه و یک روزپیش از آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

به گزارش یازده سال است که برنامه «ماه عسل»، برنامه ثابت ماه رمضان‌های شبکه سوم است. امسال هم همانند سالیان گذشته با اجرای علیخانی و از آغاز ماه مبارک رمضان ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مجری تلویزیون , خودکشی مجری زن معروف تلویزیون , ژیلا صادقی مجری تلویزیون

پخش برنامه تلویزیونی «ماه عسل» امسال با اجرای احسان علیخانی از روز دوشنبه 17 خرداد ماه و یک روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در حالی آغاز می شود که احسان علیخانی امسال هم آدم‌‌های خاصی را به برنامه دعوت می‌کند، انسانهایی که در زندگی با مشکلات ویژ‌ه‌ای روبه‌رو شده‌اند، اما توانسته‌اند از پس آنها برآیند.

در اولین قسمت این برنامه که گزارشی از زندگی امروزه مهمان‌های سال گذشته «ماه عسل» خواهد بود، از دکور جدید این برنامه نیز رونمایی می‌شود.

دکور امسال «ماه عسل» برخلاف سال‌های گذشته به صورت مکانیکی نخواهد بود اما به گونه‌ای است که برای اولین بار نحوه ورود مهمانان به دکور پخش می‌شود و شکل اجرای احسان علیخانی بر آن تاثیرگذار است. یکی از ویژگیهای اصلی در دکور برنامه این است که نور در دکور برنامه بیشتر شده است و رنگ مشکی به کار رفته در سالهای گذشته تا حد زیادی کمتر شده و به سمت روشنایی رفته است.

از سوی دیگر وحید یامین پور کارگردان و مجری کارشناس برنامه هایی همچون «ایران ۸۸» و «دیروز، امروز، فردا» بعد از ۶ سال دوری به تلویزیون برمی‌گردد.

وحید یامین‌پور کارگردان و مجری کارشناس برنامه‌هایی همچون ایران 88 و دیروز امروز فردا بعد از 6 سال به مناسبت سالگرد ارتحال امام با برنامه بدون تحریف به تلویزیون بر‌می‌گردد...

وحید یامین پور،مجری و کارشناس این ویژه برنامه است که بعد از ماه مبارک به صورت روتین هفتگی ادامه خواهد داشت.

همچنین برنامه «ماه نشان» ویژه ماه رمضان با موضوع فعالیت های مردمی، برای پخش از شبکه افق در نظر گرفته شده است و اجرای این برنامه بر عهده حاج حسین یکتا و بیژن نوباوه خواهد بود.


ویدیو : بازگشت مجری مناظره های 88 به تلویزیون