بازگشت خوانندگان غیرسیاسی لس‌آنجلسی‌! : اگر در همین روزها شنیدید که معاونت ...


اگر در همین روزها شنیدید که معاونت محترم هنری برای برگشت خوانندگان غیر سیاسی لس‌آنجلسی فراخوان داده است تعجب نکنید. خبرگزاری فارس: اگر در همین روزها شنیدید که معاونت محترم هنری برای برگشت خوانندگان غیر سیاسی لس‌آنجلسی فراخوان داده است تعجب نکنید.
 
امسال معاونت هنری ارشاد که در طی سال با احتیاط حرکت کرده است گویا قصد دارد در این چند روز باقی مانده از سال تمام معادلات هنری و خصوصا موسیقی را به هم بریزد.

جناب معاون هنری یکی دو روز پیش در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها گفته بود:

ـ اگر هنرمندی هیچ پیشینه سیاسی نداشته و اقدامی که بر خلاف فضای جمهوری اسلامی ایران باشد انجام نداده باشد، می‌تواند به کشور خود برگردد و برای فعالیت‌های هنری او هیچ ممانعتی وجود ندارد.

و بعد هم از طرف دیگر گفته‌اند: هرچیزی که نماد فرهنگ لس‌آنجلسی داشته باشد نمی‌تواند در کشور ما فعالیت کند.

حالا آن‌طرف قضیه را هم داشته باشید :حبیب محبیان که این روزها دومین نماهنگ تصویری غیرمجازش راهی شبکه‌های خارجی شده و کلیپ‌هایش پشت سر هم در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شوند گویا قرار است به زودی مجوز کنسرتش را هم بگیرد و آلبومش را روانه بازار کند.

با این اوصاف به نظر می‌رسد که معاونت هنری سیاست پیچیده و شطرنج گونه عجیبی را شروع کرده است که در این روزهای پایانی سال هر لحظه شتاب پیچیدگیش بیشتر می‌شود.

براساس این سیاست‌ها اگر در همین روزها خبرهای زیر را شنیدید تعجب نکنید:

معاونت محترم هنری برای برگشت خوانندگان غیر سیاسی لس آنجلسی فراخوان می‌دهد.

صبیه جهانگیر فروهر که پیشینه سیاسی ندارد می‌تواند وارد ایران شود و با رعایت حجاب کامل وارد هواپیمایی به مقصد تهران شود و پس از ورود به خاک وطن همراه با «س.ش» و «ف.آ» و «ح.م»کنسرت بدهد اما ...

خواهر و برادر خواننده لس آنجلسی فامیل یکی از رهبران ارکستر فعلی هم پیشینیه سیاسی ندارند و می توانند روی دو صندلی پشت سر صبیه جهانگیر خان فروهر بنشیند و برای اجرا در یکی از تالارهای مجلل شروع به تبلیغات کنند.

خواننده گیس بلندی هم که انیمیشن ورود به تهران را چند سال پیش ساخته است حالا می‌توانند آرزوهایش را محقق شده ببیند و کنار اکیپ هنری در هوا پیما بنشیند و به سوی تهران پرواز کنند.

بقیه خوانندگان عزیز هم که اصلاً و ابدا نماد لس‌آنجلسی نیستند می‌توانند برای تعطیلات نوروز راهشان را کج کنند و بجای آنتالیا و دوبی یکراست سوار هواپیماهای لس‌آنجلس شوند و به سمت تهران حرکت کنند.

هواپیمایی مذکور هم وقتی درست به بالای کشور ما رسید کارشناسان محترم معاونت فرهنگی شروع می‌کنند به کارشناسی کردن که ببینند آیا هنرمندان محترم مسافر این هواپیما نماد لس آنجلسی هستند یا نه.

این است که جستجو می‌کنند تا ببینند آیا نمادهایی مشخص و به قول معروف«تابلو» دارند یانه؟مجسمه‌ای از آنها ساخته شده است یا خیر؟ آیا نشانی که نماد لس‌آنجلسی بودن باشد روی سینه آنها نصب شده است یا نه؟ آیا در دعواهایی آنها را با عنوان فلان فلان شده لس آنجلسی صدا می‌زنند یا نه ؟ و آیا ...

اگر هم چیزی نباشد و نمادی در کار نباشد . هواپیما سلام و صلوات در فرودگاه فرود می‌آید و بعد هم لابد کارشناسان محترم به استقبالشان می‌روند و کنسرتی و بگیر و بیایی و ... درست عین جناب حبیب که کلیپ‌هایش یکی یکی فضای شبکه‌های ماهواره‌ای را می‌ترکاند...


ویدیو : بازگشت خوانندگان غیرسیاسی لس‌آنجلسی‌!