بازگشت خفاش شب با ارابه شیطانی + عکس : مردی که با سوار کردن زنان، ضمن سرقت ...


مردی که با سوار کردن زنان، ضمن سرقت اموال، آنان را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار می‌داد، دستگیر شد. مردی که با سوار کردن زنان، ضمن سرقت اموال، آنان را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار می‌داد، دستگیر شد.

زن جوانی در ساعت 21:30، 24آذرماه سال جاری به ماموران گشت انتظامی که در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی بودند گفت: راننده یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره‌ای که چند متر جلوتر بر اثر سرعت بیش از حد از مسیر خود منحرف شده قصد اخاذی و زورگیری از من داشته است.

با اعلام این موضوع، مأموران با راهنمایی این زن خود را به محل توقف خودرو پژو 405 نقره‌ای رنگ که راننده آن تلاش داشت تا آن را از جدول کنار خیابان خارج و از محل متواری شود، رسانده و راننده 27ساله را به نام هادی دستگیر کردند.

 با بازداشت متهم، مأموران گشت انتظامی متهم را به همراه شاکی، به کلانتری 156 افسریه انتقال و پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و آزار و اذیت تشکیل شد.

شاکی پس از حضور در کلانتری در شکایت خود به مأموران گفت: ابتدای خیابان پیروزی به مقصد افسریه سوار یک پژو 405 نقره‌ای رنگ شدم که راننده پس از طی مسیر بلوار هجرت، در روبروی بیمارستان بعثت توقف کرد و در حالی که فحاشی می کرد، با چاقو شروع به تهدید کرد، در همین زمان یک پراید با سه سرنشین در کنار پژو توقف کرد .

 در حالی که درهای عقب خودرو از داخل باز نمی‌شد و شیشه‌های عقب نیز فاقد بالابر بودند، شروع به کمک خواستن از آنها کردم، راننده پژو با دیدن این صحنه بلافاصله پای خود را روی گاز گذاشت و در حالی که تلاش داشت تا از دست ماشین پراید فرار کند به سمت اتوبان بسیج حرکت کرد و نهایتا در زیر پل هجرت به علت سرعت بسیار زیاد، کنترل ماشین از دست راننده خارج و به داخل بلوار رفت.



ویدیو : بازگشت خفاش شب با ارابه شیطانی + عکس