بازگشت بلیت‌های مدت دار یک ساله مترو : مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ...


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران، گفت: بلیت‌های مدت‌دار به شبکه خطوط متروی تهران بر می‌گردند. خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران، گفت: بلیت‌های مدت‌دار به شبکه خطوط متروی تهران بر می‌گردند.

علی‌محمد قلی‌ها با تاکید بر بازگشت بلیت‌های یکساله مترو گفت: علاوه بر بلیت‌های مدت‌دار قرار است تخفیف‌های ویژه‌ای برای بلیت‌های اعتباری در نظر گرفته شود.

برگشت مشروط بلیت‌های پر طرفدار


ابوالفضل قناعتی - مخبر کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران نیز در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورا بلیت‌های یکساله برای اتوبوس‌های شرکت واحد به مبلغ 65 هزار تومان که در طول روز بیش از شش تراکنش نمی‌توانند داشته باشند و برای مترو یکساله 45 هزار تومان، بدون محدودیت تردد خواهد بود.

وی افزود: محدودیت در استفاده از بلیت‌ها برای خطوط اتوبوسرانی برای جلوگیری از سوء استفاده‌هایی که قبلا وجود داشت، اعمال شده است.

وی ادامه داد: کارتی هم به صورت متمرکز در نظر گرفته شده است که امکان استفاده از خطوط اتوبوسرانی و مترو باهم را فراهم کند که با تخفیف 10 هزار تومانی به مبلغ 100 هزار تومان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد البته این کارت هم محدودیت شش تراکنش در طول یک روز برای استفاده از خطوط اتوبوسرانی را دارد ولی برای تشویق شهروندان از مترو هیچ محدودیتی در استفاده از مترو اعمال نمی‌شود.

وی تاکید کرد: این طرح فعلا فقط در کمیسیون عمران تصویب شده است و برای تصمیم‌گیری نهایی نیازمند مطرح شدن در صحن شورای شهر تهران است.

اقبال شاکری - عضو دیگر کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا خبر بازگشت بلیت‌های مدت‌دار مترو را تایید کرد و گفت: با توجه به تقاضاهای مکرر شهروندان از شورای شهر تهران و استقبال خوب از این بلیت‌ها، در نتیجه بازگشت این بلیت‌ها در کمیسیون حمل و نقل تصویب و در کمیته حمل و نقل نیز نهایی شد و پس از رفتن به صحن شورا اجرایی می‌شود.

وی افزود: این موضوع در برنامه پنج ساله شهرداری اجرایی می‌شود و به معاونت حمل‌ونقل ابلاغ شده و انشالله پس از فراهم شدن مقدمات کار طرح اجرایی می‌شود اما اجرای آن دیگر منع قانونی ندارد.


ویدیو : بازگشت بلیت‌های مدت دار یک ساله مترو