بازگشت ایمان صادقی به دروازه پرسپولیس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سوشا ...



ایمان صادقی پرسپولیس , دروازه بان پرسپولیس , ایمان صادقی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سوشا مکانی را به دلیل رفتار زننده در دیدار با ملوان در جام حذفی یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال سوشا مکانی دروازه بان تیم پرسپولیس در این دیدار رفتار زننده از خود بروز داد که به همین منظور دو بار جهت ادای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت شد.

 

پرونده در دعوت نخست به دلیل همراهی وی با تیم ملی در خارج از کشور به 19 مهرماه موکول شد که در این روز هم بدون هیچگونه اطلاعی از حضور در جلسه خودداری کرد.

 

با این اتفاق سوشا مکانی به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه در اولین مسابقه رسمی محروم و به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

به این ترتیب این دروازه بان که با توجه به دو اخطاره شدن دیدار جام حذفی تیمش برابر ذوب را از دست خواهد داد با این محرومیت جدید، بازی این هفته برابر سیاه جامگان را هم غایب خواهد بود.

برانکو ایوانکوویچ که از ابتدای فصل با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌ کند، در بازی دشوار این هفته مقابل سیاه جامگان دوباره باید به ایمان صادقی دروازه‌بان فصل گذشته ملوان فرصت بدهد یا اینکه این بار به مرتضی قدیمی پور دیگر دروازه‌بان تیم اعتماد کند.

 

جالب اینکه حضور سوشا یا وکیلش در جلسه کمیته انضباطی می‌توانست این محرومیت را تغییر بدهد اما حالا برانکوست و دروازه تیمی که دیگر نباید بیش از این بلرزد.

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو : بازگشت ایمان صادقی به دروازه پرسپولیس