بازگشایی مدارس روز دوشنبه : بازگشایی مدارس روز دوشنبه سرپرست آموزش و پرورش ...



بازگشایی مدارس , دانلود آهنگ بازگشایی مدارس , تبریک بازگشایی مدارس

بازگشایی مدارس روز دوشنبه

سرپرست آموزش و پرورش با اعلام بازگشایی مدارس روز دوشنبه با پیام رییس جمهور، گفت: سال تحصیلی جدید با حضور 12 میلیون و 300 هزار دانش آموز در 105 واحد آموزشی از دوشنبه آغاز می‌شود.


علی اصغر فانی روز پنج شنبه در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در وزارتخانه، افزود: دانشگاه فرهنگیان در هر استانی دو پردیس دخترانه و پسرانه دارد که پذیرش دانشجو در این دانشگاه نیز از ترم دوم (بهمن ماه) آغاز می شود.

وی از پذیرش 23 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: این تعداد بهمن ماه امسال در دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی بر ضرورت تقویت و اهتمام ویژه به بحث نیروی انسانی در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش تقویت و بهسازی نیروی انسانی است و در این راستا آموزش‌های ضمن خدمت را با جدیت دنبال می‌کنیم.

سرپرست آموزش و پرورش، در ادامه ضرورت توجه به قرآن در آموزش و پرورش را نیز مورد توجه ویژه قرار داد و تصریح کرد: در این راستا طرح مدارس قرآنی در دستور کار قرار گرفته است.

آغاز مدارس با پیام رییس جمهوری
فانی با بیان اینکه همکاران در 720 منطقه آموزشی ماه‌هاست که برای این رویداد ملی و فرهنگی آماده می شوند، افزود: مدارس روز دوشنبه با پیام رییس جمهوری بازگشایی می شود.

وی با اشاره به بازگشایی و آغاز مدارس با 12 میلیون و 300 هزار دانش آموز در 105 واحد آموزشی، گفت: بیش از یک میلیون نفر کارمند و معلم امر تعلیم و تربیت سال تحصیلی 93 – 92 را بعهده دارند.

سرپرست آموزش و پرورش، بهسازی نیروی انسانی را یکی از مهمترین جهت گیری های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در کنار مقررات، تجهیزات آموزشی و مدیریت آنچه که تعیین کننده اصلی در امر مهم تعلیم و تربیت است مسئله معلم است.

فانی ادامه داد: موضوع آموزش ضمن خدمت و بهسازی نیروی انسانی را به لحاظ کمی و کیفی پیگیری می کنیم و از اولویت های جدی و اصلی آموزش و پرورش به شمار می رود. /فرارو

 


ویدیو : بازگشایی مدارس روز دوشنبه