بازسازی جمجمه دختر 15 ساله +عکس : دختر پانزده ساله پاکستانی که قربانی تروریسم ...


دختر پانزده ساله پاکستانی که قربانی تروریسم طالبان شد تحت عمل جراحی موفقیت آمیز بازسازی جمجمه و پیوند صدف گوش قرار گرفت. خبرگزاری مهر:پزشکان بیمارستان ملکه الیزابت در بیرمنگام دیروز یکشنبه 15بهمن ماه اعلام کردند که ملاله یوسف‌زی 15 ساله تحت عمل بازسازی جمجمه و پیوند صدف گوش قرار گرفت.

یک سخنگوی بیمارستان اظهار داشت که تیم پزشکی ملاله از نتیجه عملی که حدود 5 ساعت طول کشید راضی بودند.

خودکشی دختر 11 ساله , آتش زدن دختر 13 ساله در فردیس , آتش زدن دختر 16 ساله

ملاله یوسف زی دختر 15 ساله پاکستانی و تصویر سه بعدی از جمجه وی که دارای یک صفحه تیتانیومی است

ملاله یوسف‌زی دختر نوجوانی است که در دفاع از حق آموزش توسط طالبان مورد هدف گلوله قرار گرفت. او فعال حقوق بشر و حقوق کودکان و عضو کمپین تحصیل دختران اهل پاکستان است که در اکتبر 2012 توسط گروه طالبان و در راه بازگشت از مدرسه مورد ترور نافرجام قرار گرفت.

سخنگوی این بیمارستان درباره این عمل جراحی گفت: هم جراحی موفقیت آمیز بود و هم ملاله دوره بهبودی را طی می کند. شرایط وی پایدار توصیف شده و تیم پزشکی از پیشرفتهایی که وی تاکنون داشته راضی است. ملاله به هوش است و با کارکنان بیمارستان و اعضای خانواده خود صحبت می کند.

دختر17 ساله شیرازی زیباترین دختر جهان شد , کردن دختر 15 ساله , اسیدپاشی به صورت دختر 27 ساله

این مدل سه بعدی از جمجمه ملاله نشان دهنده صدمه وارد شده است

پس از ترور نافرجام ملاله به بیرمنگام منتقل شد و در آغاز ماه ژانویه وی بیمارستان را پس از انجام جراحی برای نجات جانش ترک کرد و به خانه موقت خانواده اش در وست میدلندز رفت تا برای جراحی بازسازی جمجمه آماده شود.

چهارشنبه هفته گذشته پزشکان این بیمارستان اعلام کردند که ملاله قرار است این جراحی را انجام دهد و آنها امیدوارند که این آخرین جراحی وی باشد.

پزشکان برای وی یک صفحه تیتانیومی ساختند تا قسمت آسیب دیده جمجمه وی را بازسازی کرده و همچنین یک صدف گوش برایش پیوند زدند تا شنوایی گوش چپ وی را اصلاح کنند.

دکتر دیو راسر مدیر پزشکی تراست بیمارستانهای دانشگاه بیرمنیگهام اظهار داشت که هر دو جراحی در بیمارستان ملکه الیزابت بیرمینگهام انجام شده است.

وی روحیه ملاله را در پیشرفتهای بهبودی وی موثر دانست و گفت: کارکنان بیمارستان کاملا به تهدیدهای طالبان نسبت به جان وی آگاه هستند.

طی این نشست خبری دکتر راسر اظهار داشت که ملاله نسبت به اتفاقی که برایش رخ داده ناآگاه نیست و مصمم است که راه خود را برای دفاع از آرمانش ادامه دهد.

 ریزش مو در کودکان دختر 9 ساله , روحیات دختر 17 ساله , عکس دختر 13 ساله کس کون

این تصاویر نشان دهنده چگونگی ساخت این صفحه برای جمجه ملاله با استفاده از موم و شکل دادن آن برای همترازی با جمجمه است

با دختر 15 ساله لجباز چه کنیم , ریزش مو در دختر 9 ساله , ریزش ناگهانی مو در دختر 9 ساله

خط قرمز در این تصویر نشان دهنده مسیر گلوله از سر این دختر نوجوان و صفحه ای است که جمجمه آسیب دیده را می پوشاند

دکتر راسر اظهار داشت که بین 15 تا 18 ماه بهبودی وضعیت شنیداری وی در گوش چپش طول می کشد، اما در این زمان، به علت عمل انجام شده سطح شنیداری وی عادی خواهد بود.

این بیمارستان طی بیانیه ای اعلام کرده است که ملاله دوره بهبودی خود را تا زمانی که از بیمارستان مرخص شود ادامه خواهد داد.

استفان ادموندسون مدیر بخش پروتز صورت در این تراست با اشاره به ساخت این صفحه برای حفره ایجاد شده در جمجمه ملاله توضیحاتی را ارائه کرد.

مشخص شده است که بخش آسیب دیده جمجمه در شکم ملاله قرار گرفته شده و در شکم وی باقی می ماند تا بعدها در صورت نیاز به مرمت جمجمه بتوان از آن استفاده کرد.

 دختر هشت ساله باهوش , نحوه تربیت کودک دختر یک و نیم ساله , بیتوته خود شیفتگی دختر 16 ساله

ملاله پس از نجات یافتن از شلیک مرگبار گلوله طالبان به مغز وی به بیمارستان ملکه الیزابت در بیرمنگام بریتانیا منتقل شد

اندام تناسلی دختر 14 ساله , بهانه گیری دختر 8 ساله , مدل مو دختر 5 ساله

این دختر نوجوان برای فعالیتهای خود در راستای آموزش و تحصیل دختران مورد هدف طالبان قرار گرفت

درحال حاضر پدر ملاله در کنسولگری پاکستان در بیرمینگهام کار می کند از این رو خانواده آنها در بریتانیا اقامت دارند اما طالبان اعلام کرده که اگر ملاله زنده بماند وی را خواهند کشت.


ویدیو : بازسازی جمجمه دختر 15 ساله +عکس