بازدید رایگان از مکان‌های تاریخی قم : مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ...


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: مسافران و زائران در ایام نوروز می‌توانند به صورت رایگان از بناها و موزه‌های تاریخی بازدید کنند که به صورت میانگین در حدود پنج هزار نفر از این مکان‌های تاریخی بازدید می‌کنند. خبرگزاری تسنیم:  عیسی رضایی در گفت‌و‌گو با تسنیم از قم، با اشاره به ایجاد تور قم گردی ویژه مسافران و زائران نوروزی استان قم اظهار کرد: با همکاری شهرداری و دانشجویان صنایع دستی و گردشگری دانشگاه علمی کاربردی قم تور قم گردی ویژه مسافران و زائران نوروزی ایجاد شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: دانشجویان صنایع دستی و گردشگری به عنوان راهنمای تور قم گردی فعالیت می‌کنند و شهرداری نیز در این راستا اتوبوس‌های را در اختیار این اداره کل برای تور قم گردی گذاشته است.

دبیر کمیته اسکان ستاد تسهیلات استان قم با اشاره به وجود اماکن تاریخی در قم عنوان کرد: مسافران نوروزی از مکان‌های تاریخی مانند تیمچه بازار، بازار قم، بیت امام خمینی (ره)، موزه مراجع، موزه مردم‌شناسی، مسجد جامعه، خانه جهانگیر خان و بیت النور بازدید می‌کنند.

رضایی خاطر نشان کرد: بازدید از تمامی موزه و مکان‌های تاریخی رایگان است و مسافران به صورت رایگان از مکان‌ها دیدن می‌کنند این در حالی است که به طوری میانگین در حدود پنج هزار نفر از این مکان‌های تاریخی بازدید می‌کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به عملکرد مثبت ستاد تسهیلات زائران نوروزی قم عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرائی دست به دست یکدیگر داده‌اند تا خدمات رسانی هر چه بهتری را به مسافران و زائران نوروزی کریمه اهل بیت (س) داشته باشند.


ویدیو : بازدید رایگان از مکان‌های تاریخی قم