بازداشت 8 تروریست گروه جیش الشیطان : عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی ...


عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هشت تروریست دیگر در ارتباط با پرونده ترور معلمان در سیستان و بلوچستان با تلاش نیروی های امنیتی و انتظامی دستگیر شدند. خبرگزاری مهر: عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هشت تروریست دیگر در ارتباط با پرونده ترور معلمان در سیستان و بلوچستان با تلاش نیروی های امنیتی و انتظامی دستگیر شدند.

سید باقر حسینی اظهار داشت: پس از دستگیری 12 تروریست در ارتباط با این پرونده شناسایی دیگر عوامل ادامه داشت تا این که ماموران امنیتی توانستند با تلاش شبانه روزی هشت تروریست دیگر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: این افراد همگی عضو گروهک تروریستی جیش الشیطان ( العدل) بودند که در یک خانه تیمی در جنوب استان شناسایی و طی یک عملیات اطلاعاتی و انتظامی دستگیر شدند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در بین دستگیر شدگان، عوامل اصلی ترورهای معلمان نیز دیده می شود که جا دارد از تلاش فعالان امنیتی در خطه جنوب شرقی ایران تشکر شود.

وی بیان کرد: با دستگیری این افراد تعداد دستگیر شدندگان در رابطه با حوادث تروریستی اخیر معلمان به 20 نفر رسید که پس از طی مراحل قانونی به زودی به مراجع قضایی معرفی برای رسیدگی بیشتر معرفی خواهند شد.

اقدام ضربتی دستگاه‌های امنیتی در برخورد با تروریست‌ها قابل تقدیر است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با تقدیر و تشکر از گروه‌های نظامی و امنیتی کشور در دستگیری اعضای گروه تروریستی جیش العدل، گفت: قطعا این دست اقدام های دستگاه‌های امنیتی موجب افزایش امنیت و ثبات در منطقه می‌شود.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت تداوم تلاش و اقدامات گروه های انتظامی برای برخورد با گروه‌های تروریستی تأکید کرد و افزود: قطعا تمام مسئولان و دستگاه‌ها باید برای افزایش این‌گونه اقدامات برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره شکست پی در پی گروه‌های تروریستی به‌ویژه گروهک جیش العدل، تصریح کرد: در چند وقت اخیر شاهد هستیم این گروه‌ها بارها از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی کشورمان مورد ضربات سهمگین قرار گرفته‌اند و قطعا در آینده‌ای نزدیک این گروه‌ها به نابودی کشیده می‌شوند.

حسینی با اشاره به حمایت‌های ویژه دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی منطقه، افزود: این کشورها به‌ دنبال تشدید ناامنی در کشور به‌ویژه استان سیستان و بلوچستان هستند، اما باید بدانند که مردم آگاه این منطقه تمام دسیسه‌ها را نقش بر آب می کنند.

وی از دستگاه قضا خواست با جدیت پرونده این تروریست ها را تا صدور رای نهایی پیگیری کنند تا عاملان ترور معلمان عزیز سیستان و بلوچستان هر چه زود به سزای عمل خود برسند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تروریست ها امسال با برنامه ریزی کاملا هدفمند و منطبق با خواسته سرویس های اطلاعاتی و به منظور ایجاد تفرقه و رعب و وحشت در میان معلمان شیعه در روستاها تا کنونسه معلم را شهید کردند.

همچنین چند روز گذشته نیز بر اثر اختلافات شخصی مدیر یکی از دبستان های دولتی سراوان به ضرب چندین گلوله ترور شد که اینگونه اتفاق ها، شرایط بسیاری سختی را برای جامعه فرهنگیان سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است.


ویدیو : بازداشت 8 تروریست گروه جیش الشیطان