بازداشت 3 دختر 17 ساله جوراب دزد! :  اخبار حوادث - بازداشت 3 دختر 17 ساله جوراب ...




 اخبار حوادث - بازداشت 3 دختر 17 ساله جوراب دزد!

سه دختر ۱۷ ساله که با شگرد کش‌روی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرق پایتخت دزدی می‌کردند، در آخرین سرقتشان در بازار حکیمیه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فارس، روز گذشته حدود ساعت 15 فردی با سامانه 110 تماس گرفت و از دستگیری 3 دختر سارق در بازار روز منطقه حکیمیه تهران خبر داد.

به دنبال این موضوع سریعا واحد گشت کلانتری 146 حکیمیه تهرانپارس به محل اعزام شدند که پس از حضور آنها، تعدادی از فروشندگان به ماموران مراجعه و بیان کردند که 3 دختر جوان به شیوه‌‌ای کش‌روی حدود 2 میلیون تومان جوراب زنانه و مردانه دزدیدند که هنگام خروج نگهبانان، متوجه سرقت آنها شده‌اند.

پلیس در بررسی بیشتر متوجه شد که این 3 دختر قصد داشتند به وسیله یک خودروی پراید از محل متواری شوند.

ماموران در ادامه در بازرسی از این 3 دختر که همگی حدود 17 سال سن داشتند، یک کیسه پر از جوراب کشف کردند که متهمان به جرم خود و سایر سرقت‌هایشان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرق تهران اعتراف کردند.

سرهنگ علی‌احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت ضمن اشاره به اینکه دختران سارق این مقدار جوراب را در فاصله زمانی یک نیم روز سرقت کرده بودند، خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که این دختران اعضای باند سرقت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند؛ لذا متهمان جهت بررسی بیشتر و دستگیر سایر اعضای باند به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.


 اخبار حوادث -  فارس


ویدیو : بازداشت 3 دختر 17 ساله جوراب دزد!