بازداشت میلاد خفناک، احسان کافر، مُری پلنگ و ... : صبح امروز با اجرای دوازدهمین ...


صبح امروز با اجرای دوازدهمین مرحله از طرح مبارزه با اراذل اوباش، ده‌ها تن دیگر از اراذل اوباش شرق تهران دستگیر شدند. خبرگزاری فارس: صبح امروز با اجرای دوازدهمین مرحله از طرح مبارزه با اراذل اوباش، ده‌ها تن دیگر از اراذل اوباش شرق تهران دستگیر شدند.

در پی اجرای دوازدهمین مرحله از طرح مبارزه با اراذل اوباش و اخلال گران نظم و امنیت در سطح شهر تهران، صبح امروز ده‌ها تن از اراذل اوباش بنام شهر تهران طی چندین عملیات هماهنگ توسط یگان‌های مختلف فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند.

اراذل و اوباشی که در این طرح دستگیر شدند متهم به جرائم‌ مختلفی مانند شرارت، مزاحمت نوامیس، سرقت، مواد مخدر و اعمال غیراخلاقی بودند که با گزارش مردم توسط نیروهای اطلاعاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند.

از اراذل اوباش بنام دستگیر شده در طرح امروز صبح می‌توان به احسان کافر، مُری پلنگ، میلاد خفناک، وحید سلطان، بهروز زُنبه، ابی قابلمه، یاسر دنبه، علی باشگاهی و فری نفسی اشاره کرد که این افراد در شرق شهر تهران اقدام به اعمال مجرمانه خود می‌کردند و شهروندان در صورت داشتن شکایت می‌توانند به یگان‌های فرماندهی تهران بزرگ مراجعه کنند.


ویدیو : بازداشت میلاد خفناک، احسان کافر، مُری پلنگ و ...