بازداشت قاتل در گرمخانه : مردی كه بعد از قتل در یكی از گرمخانه‌های تهران پناه ...



مردی كه بعد از قتل در یكی از گرمخانه‌های تهران پناه گرفته بود، بازداشت شد.

به گزارش جوان، روز دوشنبه 11 اسفندماه مرد میانسالی در مهرشهر كرج به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن ناگهانی مادر و برادرش خبر داد.

وی گفت: من در تهران زندگی می‌كنم اما مادر و برادرم كه معلول است و پسرش در خانه پدری‌ام در مهرشهر كرج زندگی می‌كنند. امروز وقتی به خانه مادرم آمدم از او و برادرم خبری نبود. بعد از آن مأموران راهی خانه پدری این مرد شدند و بعد از بررسی با در بسته یكی از اتاق‌ها مواجه شدند.

شاكی گفت: در این اتاق همیشه قفل است و كلیدش همیشه در اختیار مادرم بود. مأموران بعد از گشودن در جسد زن سالخورده را كشف كردند. مأموران در بررسی بیشتر نوشته‌ای به دستخط رحمان پیدا كردند كه نوشته بود «خودم می‌دانم چه اشتباهی كرده‌ام. خودم را محاكمه می‌كنم. عصبی بودم و دست به قتل زدم.» 

بعد از انتقال جسد به پزشكی قانونی مأموران پلیس متوجه شدند متهم در گرمخانه‌ای اطراف تهران پناه گرفته است، بنابراین او را بازداشت كردند.  متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار كرد و گفت: 11 سال قبل همسرم فوت شد و من و پسرم تنها شدیم تا اینكه تصادف كردم و یكی از پاهایم معلول شد. بعد از آن بر سر ارثیه خانوادگی با خانواده‌ام اختلاف داشتم و مشاجره می‌كردم. روز حادثه از مادرم خواستم یك میلیون تومان برای درمان دندانم به من بدهد. او 500 هزار تومان به من داد و مدعی شد پول را برای خوشگذرانی می‌خواهم. من هم پول را برگرداندم و به اتاقم رفتم. مادرم اما به دنبالم آمد و پول را به طرفم پرتاب كرد. من هم در حالت خشم كنترل خودم را از دست دادم و دهانش را گرفتم كه متوجه شدم فوت شده است. از حادثه‌ای كه پیش آمده بود پشیمان شدم و نامه‌ای نوشتم و كنار جسد گذاشتم. برای خودكشی راهی تهران شدم كه گشت جمع‌آوری متكدیان مرا به گرمخانه بردند و همانجا از سوی پلیس دستگیر شدم.

متهم پس از تحقیقات به دستور قاضی احمدبیگی بازپرس ویژه قتل شعبه هفتم دادسرای جنایی روانه زندان شد. پرونده نیز با صدور قرار عدم‌صلاحیت از سوی قاضی احمدبیگی به دادسرای كرج فرستاده شد.


 اخبار حوادث  -  جوان 
 


ویدیو : بازداشت قاتل در گرمخانه