بازداشت فوتبالیست ایرانی در فرودگاه میلان به جرم حمل مواد مخدر :     پایگاه ...



 

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:برخی منابع خبری خارجی از بازداشت یکی از بازیکنان بین‌المللی فوتبال ایران در فرودگاه میلان خبر داده‌اند که هنگام ورود به فرودگاه "مالپنسا" مواد مخدری را در کفش خود جاساز کرده بود اما ماموران امنیتی در حین بازرسی متوجه این مواد شدند و او را بازداشت کردند.

به گزارش اننخاب به نقل از مهر؛ در این خبر تاکید شده که این بازیکن بین‌المللی ایران در باشگاه‌های اسپانیایی بازی می‌کند و در پرواز تهران به میلان بوده و زمانی که قصد ورود به فرودگاه میلان را داشته با خود 600 گرم مواد مخدر - شیشه - حمل می‌کرده که این مواد را در پاشنه کفشش جاساز کرده بود.

خبرگزاری فرانسه به نقل از آژانس خبری آنسا این خبر را اعلام کرده و بدون اینکه نامی از این بازیکن ببرد نوشته است: این بازیکن بین‌المللی ایران هنگامی که از پرواز تهران به میلان وارد فردوگاه شد بازداشت شد. این خبرگزاری جزئیات بیشتری در مورد این بازیکن منتشر نکرده است.

پس از این خبر همه نگاه‌ها به سمت مسعود شجاعی و جواد نکونام معطوف شد اما نکونام در تمرینات اوساسونا حضور داشت و مسعود شجاعی نیز در بیمارستانی در آلمان روز پنج‌شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

عصر امروز جمعه روزنامه مارکا نام این بازیکن را اعلام کرد. حسن عمولشگریان بازیکن موردنظر است که به عنوان یک بازیکن آماتور در لیگ‌های اسپانیا بازی می‌کند.

براساس خبر مارکا این بازیکن 27 ساله است و 690 گرم شیشه به ارزش 250 هزار یورو را در کفش خود جاساز کرده بود. پویان آقاجان 32 ساله که مقیم رم است و مهدی رحمانی 39 مقیم ونیز نیز این بازیکن را همراهی می‌کرد‌ه‌اند.

سایت خبری باشگاه اوساسونا در مورد آخرین وضعیت مسعود شجاعی نوشت: شجاعی عصر روز پنج‌شنبه در کلینیک هیسینگ پارک در شهر آئوسبورگ آلمان عمل جراحی همراه با موفقیتی را انجام داد.

دکتر توماس در حالی مسعود شجاعی را تحت عمل جراحی قرار داد که "پاتسکی کیپریان" پزشک تیم اوساسونا هم در محل عمل حضور داشت. انتظار می‌رود این بازیکن تا 5 روز آینده در بیمارستان بستری باشد. پس از مشخص شدن جواب آزمایش‌ها، مشخص می‌شود این بازیکن چه زمانی سلامت کامش را به‌دست خواهد آورد.

مسعود شجاعی در تاریخ 3 آوریل 2011 در بازی اوساسونا مقابل اتلتیکو مادرید در ورزشگاه رینو ناوارا به دلیل خطای بازیکن حریف از ناحیه انگشت شصت پای چپ خود دچار شکستگی شد. وی در این مدت در تاریخ 5 آوریل و مه 31 دوبار عمل شد.

جواد نکونام دیگر بازیکن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا نیز که به مشخصات ارائه شده در خبر خبرگزاری آنسا نزدیک است، روز گذشته در تمرینات تیم فوتبال اوساسونا حضور داشته است..../انتخاب


ویدیو : بازداشت فوتبالیست ایرانی در فرودگاه میلان به جرم حمل مواد مخدر