بازداشت «عربده کش» در «کمددیواری» منزلش : اخبار حوادث - بازداشت «عربده کش» ...



اخبار حوادث - بازداشت «عربده کش» در «کمددیواری» منزلش

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از اوباش منطقه پاسداران به دنبال شرب خمر، عربده کشی، قدرت نمایی و مزاحمت برای اهالی این منطقه در حالی که در کمد دیواری منزلش مخفی شده بود، خبر داد.

به گزارش جام جم، سرهنگ علیرضا محرابی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت «جابر» ضمن شرب خمر با وضعیت زننده ای اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای برای اهالی منطقه پاسداران کرده است، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و بازدداشت متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ماموران، صحت گزارشات ارسالی مورد تایید قرار گرفت و ماموران در خلال تحقیقات خود متوجه شدند که متهم چندی پیش، زن جوانی به نام «شقایق» را به قتل با اسلحه گرم و پاشیدن اسید تهدید کرده بوده است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که این فرد در گذشته دارای 4 فقره سابقه کیفری در زمینه مواد مخدر، سرقت و ایراد ضرب و جرح نیز بوده است.

سرهنگ محرابی افزود: ماموران پایگاه سوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با هماهنگی مقام قضایی به محل سکونت متهم اعزام شدند و در حالی که همسر وی مدعی بود که «جابر» در منزل حضور ندارد، موفق شدند وی را در داخل یک کمد دستگیر کنند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت افزود:پس از دستگیری این فرد، ماموران موفق شدند در بازرسی های انجام شده، یک قبضه قمه از وی کشف کنند و این متهم در خصوص سلاحی که با آن یکی از شاکیانش را مورد تهدید قرار داده بود نیز عنوان کرد که اسلحه مذکور متعلق به یکی از دوستانش بوده است لذا با توجه به تکمیل پرونده، متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و با صدور قرار صادره، روانه زندان شد.

اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو : بازداشت «عربده کش» در «کمددیواری» منزلش