بازداشت زورگیر پل زنگوله : زورگیر شرور هنگامی که خود را در محاصره پلیس دید ...


زورگیر شرور هنگامی که خود را در محاصره پلیس دید ناگهان با قمه به سوی آنها حمله کرد. این حادثه هنگامی رخ داد که این جوان زورگیر در فرار از تعقیب و گریز پلیس ناکام ماند.  روزنامه ایران: زورگیر شرور هنگامی که خود را در محاصره پلیس دید ناگهان با قمه به سوی آنها حمله کرد.  این حادثه هنگامی رخ داد که این جوان زورگیر در فرار از تعقیب و گریز پلیس ناکام ماند.
بنا بر این گزارش، ‌ساعت 14 و 54 دقیقه روز جمعه 11 دی ماه سال‌جاری مرد جوانی در حالی که نگران و مضطرب بود خود را به مأموران رسانده و آنان را در جریان وقوع زورگیری از خودش قرار داد.وی که بسختی قادر به سخن گفتن بود درباره نحوه و چگونگی وقوع حادثه به مأموران گفت: در حال گذر با خودرویم بودم که در منطقه پل زنگوله چالوس ناگهان مرد جوانی در حالی که کارد بلندی در دست داشت راهم را سد کرد. وقتی خودرو را متوقف کردم او مرا پیاده کرده و خودرویم را با خود برد.
با توجه به این اظهارات مأموران برای ردیابی و شناسایی زورگیر شرور وارد عمل شدند. در حالی که ساعاتی از وقوع حادثه و ارائه گزارش به پلیس می‌گذشت، ‌مأموران خودروی سرقتی را در حال تردد در سطح شهر مشاهده کرده و به راننده دستور توقف دادند.مرد جوانی که رانندگی خودروی سرقتی را بر عهده داشت با مشاهده مأموران ناگهان بر سرعت خود افزود و سعی کرد از دست پلیس بگریزد.
مأموران که وضعیت را این‌گونه دیدند به تعقیب او پرداختند تا اینکه خودرویش را متوقف کردند. در حالی که مأموران سعی در بازداشت متهم داشتند ناگهانی با عکس‌العمل عجیبی از سوی او روبه‌رو شدند.
جوان زورگیر از خودرو پیاده شده و با مشاهده مأموران کارد بلندی را بیرون آورده و به سمت آنها حمله ور شد.
نیروهای پلیس با مشاهده این وضعیت با عکس‌العمل سریع خود توانستند وی را خلع سلاح کرده و بازداشت کنند.
سرهنگ «علیرضا قدیمی» فرمانده پلیس چالوس با اعلام این خبر افزود: در پی مراجعه سراسیمه مردی جوان به مأموران پلیس مبنی بر سرقت و زورگیری خودرو از وی توسط مردی شرور، در منطقه «پل زنگوله»، موضوع در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباخته موفق شدند، «سیامک» 24 ساله را شناسایی کنند.
مأموران سیامک را هنگام تردد با خودروی سرقتی در یکی از مناطق شهر مشاهده کردند و قصد دستگیری وی را داشتند که وی برای فرار از دستان آنها با قمه به سمت مأموران حمله ور شد.مأموران با عکس‌العمل سریع و غافلگیرانه این شرور را خلع سلاح و دستگیر کردند.


ویدیو : بازداشت زورگیر پل زنگوله