بازداشت "دکتر" ایرانی متقلب در بانکوک + تصویر : بر اساس این ادعا، مردی که به ...



بر اساس این ادعا، مردی که به ظن پلیس تایلند رئیس این گروه جنایی است و روز دوشنبه بازداشت شد، یک ایرانی به است که از بیست و پنج سال پیش در تایلند زندگی می‌کند و به نام مستعار «دکتر» شناخته می‌شود.یک افسر اداره مهاجرت تایلند که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: «این شبکه جعل اسناد و مدارک یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های فعال در کشور بود که می‌توانست گذرنامه‌های جعلی با کیفیت بسیار بالا بسازد».

سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی با تصویر , تصویر عامل شهادت 40 زایر ایرانی در عراق , دلیل بازداشت 600 زایر ایرانی در خاک عراق

 خبرگزاری فرانسه گزارش داده که مقامات تایلند اعلام کردند نیروهای پلیس این کشور یک ایرانی و پنج پاکستانی مظنون به جعل اسناد و مدارک تقلبی را بازداشت و ۱۷۰ مدرک جعلی از آن‌ها کشف و ضبط کردند.

به گزارش خرداد، رزونامه "بانکوک پست" با انتشار این خبر به نقل از سرهنگ «ناتاتورن پروسونتورن،» از مسئولان اداره مهاجرت تایلند، اعلام کرد مدارک تقلبی که در تایلند جعل می‌شود به کشورهای مختلف دنیا فرستاده می‌شود. این مدارک میان ۵۰ هزار تا ۸۰ هزار بات (یک هزار و دویست تا دو هزار یورو) فروخته می‌شود.
 

آخرین تصویر از شیر ایرانی , پیگیری موضوع بازداشت دو ایرانی در کویت , بازداشت زایران ایرانی در عراق


بر اساس این ادعا، مردی که به ظن پلیس تایلند رئیس این گروه جنایی است و روز دوشنبه بازداشت شد، یک ایرانی به است که از بیست و پنج سال پیش در تایلند زندگی می‌کند و به نام مستعار «دکتر» شناخته می‌شود.
 

جزییات کامل بازداشت زایران ایرانی در خاک عراق اربعین , دکتر ایرانی و شاهرخ خان , مناظره پسر ایرانی با دکتر نایت


یک افسر اداره مهاجرت تایلند که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: «این شبکه جعل اسناد و مدارک یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های فعال در کشور بود که می‌توانست گذرنامه‌های جعلی با کیفیت بسیار بالا بسازد.»در جریان حمله پلیس بانکوک برای انهدام این شبکه ماموران پلیس جعلی بودن گذرنامه ها را بررسی کردند.تایلند به عنوان یکی از مراکز اصلشگران خارجی به سرقت رفته است، ساخته می‌شود.
 

غذای ایرانی در بانکوک , بازداشت دکتر حسن عباسی , سلفی یک دختر ایرانی با رونالدو تصویر


کشور پادشاهی تایلند که به لحاظ جغرافیایی از موقعیت خوبی برخوردار است و یک فرودگاه بین المللی بزرگ نیز دارد، به عنوان چهارراه قاچاق مواد مخدر و انواع حیوانات وحشی نیز شهرت دارد.
 

 اخبار  بین الملل  -  خرداد 


ویدیو : بازداشت "دکتر" ایرانی متقلب در بانکوک + تصویر