بازداشت اوباش تهرانپارس در دست شویی : رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت ...


رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری دو برادر شرور که در منطقه تهرانپارس اقدام به اوباشگری و ایجاد مزاحمت برای نوامیس می‌کردند، خبر داد. خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری دو برادر شرور که در منطقه تهرانپارس اقدام به اوباشگری و ایجاد مزاحمت برای نوامیس می‌کردند، خبر داد.

 در تشریح جزئیات دستگیری دو تن از عاملان برهم زدن نظم محله تهرانپارس، گفت: برابر اخبار و شکایت دریافتی شهروندان تهرانی از طریق سامانه مرکز نظارت همگانی ناجا (197) مبنی بر اینکه دو برادر به نام‌های «مجید» و «سعید» در منطقه تهرانپارس اقدام به مزاحمت نوامیس، شرب خمر در ملاءعام، درگیری، تخریب خودروهای همسایگان و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌کنند، پرونده‌ای در این مورد تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران تحقیقات خود را برای تعیین صحت و سقم این گزارش دریافتی آغاز کرده‌اند، گفت: در اولین گام سوابق کیفری متهمان اخذ و تحقیقات محلی نیز انجام شد که شکایات مردم اخذ و پس از انعکاس موارد اتهامی، این متهمان، دستور لازم در مورد جلب و دستگیری متهمان با علم ورود به منزل و مخفی‌گاه از سوی بازپرس شعبه 16 دادسرای ناحیه 4 تهران صادر و ماموران پایگاه چهارم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محل سکونت متهمان مراجعه کرد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ماموران با رعایت موازین شرعی و قانونی و حفظ حقوق شهروندی وارد منزل متهمان شدند، گفت: در بدو ورود، «مجید» اقدام به فرار از طریق بالکن و حیاط خلوت ساختمان کرده و با واردشدن به داخل حیاط منزل همسایگان مجاور، علاوه بر، برهم زدن آسایش مردم سعی در فرار داشت که توسط ماموران در چند ساختمان دورتر از منزلشان دستگیر شد.

محرابی در مورد نحوه دستگیری «سعید» نیز گفت: این فرد نیز در حالی که داخل دستشویی منزلشان پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر شد که ماموران در بازرسی از این محل، قمه کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه پدر و مادر این متهمان در اظهاراتی به ماموران اعلام کردند که «این دو نفر را ببرید و آنها را اعدام کنید»، گفت: متهمان به همراه اموال مکشوفه به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران‌بزرگ دلالت داده شدند.


ویدیو : بازداشت اوباش تهرانپارس در دست شویی