باریک ترین تبلت 12 اینچی +عکس : تبلتی جدید، سبک و باریکتر از محصول مایکروسافت ...


تبلتی جدید، سبک و باریکتر از محصول مایکروسافت عرضه شده که مجهز به صفحه نمایش ۱۲ اینچی و اجرای ویندوز ۱۰ است. خبرگزاری مهر: تبلتی جدید، سبک و باریکتر از محصول مایکروسافت عرضه شده که مجهز به صفحه نمایش ۱۲ اینچی و اجرای ویندوز ۱۰ است.

محصول جدید توشیبا با نام dynaPad در حالی عرضه می شود که توانسته بر رقیب خود یعنی Surface Pro ۴ مایکروسافت از نظر وزن و اندازه پیروز شده و نام سبک ترین و باریک ترین تبلت ۱۲ اینچی را به خود اختصاص دهد. dynaPad به صفحه نمایش ۱۲ اینچی و رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۲۸۰ پیکسل تجهیز شده است.

پرفروش ترین تبلت مارشال , باریک ترین لپ تاپ , تبلت 10 اینچی

از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به کیبورد اختیاری اشاره کرد که می تواند به عنوان پایه ای برای تبلت مورد استفاده قرار گیرد. این تبلت از بدنه ای کربنی برخوردار شده تا کاربران ساده تر بتوانند این تبلت را در دست خود نگه دارند.

کلیدهای کیبورد در این تبلت با فواصل ۱.۵ میلی متری از یکدیگر قرار گرفته اند. این دستگاه هیبریدی از قلم Wacom Active Electrostatics TruPen پشتیبانی می کند که دارای حساسیت ۲۰۴۸ است. این میزان حساسیت دو برابر میزان حساسیت در قلم Surface Pro ۴ است.

رقابت تبلت 10 اینچی سامسونگ و اپل , ارزان ترین تبلت , باریک ترین پل جهان

کارشناسان توشیبا معتقدند حساسیت بالا در صفحه نمایش این تبلت به کاربرانش اجازه می دهد تا تجربه متفاوتی از رسم یا یادداشت برداری داشته باشند. این گجت می تواند حسی شبیه به نوشتن با قلم و کاغذ معمولی را در کاربرانش به دنبال داشته باشد.

باریک ترین لپ تاپ جهان , نظرات آدم های مختلف درباره باریک ترین لپ تاپ جهان , به روز ترین سیستم عامل اندروید تبلت

وزن این تبلت در حدود ۵۶۷ گرم بوده و از ضخامت ۶.۹ میلی متری برخوردار است. هر چند که این دستگاه نسبت به Surface Pro ۴ مایکروسافت سبک تر و همینطور باریک تر است اما از نظر قدرت دستگاه با محصول مایکروسافت قابل مقایسه نیست. برای مثال، این تبلت به تراشه Intel Atom CPU تجهیز شده  در صورتی که Surface Pro ۴ از پردازنده های پیشرفته تری برخوردار است. رم محصول جدید توشیبا به ۴ گیگابایت محدود شده اما میزان رم در محصول مایکروسافت بیشتر از این میزان ست.

این محصول تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی در امریکا و اروپا عرضه خواهد شد.


ویدیو : باریک ترین تبلت 12 اینچی +عکس