بارسلونا - پاریس: جشن دوئل ها : دو تیم فوتبال بارسلونا و پاریسن ژرمن امشب باید ...


دو تیم فوتبال بارسلونا و پاریسن ژرمن امشب باید در دیدار آخر خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر بروند. طرفداری: تا حد زیادی تمرکز و نگاه ها در دیدار امشب بارسلونا و پاریسن ژرمن بر روی زلاتان ابراهیموویچ و لیونل مسی است، با این حال امشب بازیکن های دیگری هم هستند که می تواند دوئل هایشان بازی را در نیوکمپ جذاب تر کند.

بارسلونا , پاریس , پاریس هیلتون

1- سوارز - کاوانی:

دو مهاجم بزرگ اهل کشور اروگوئه که در دو تیم سرشناس اروپایی بازی می کنند. درست است که این دو در تیم هایشان تا حدی زیر سایه مسی و زلاتان قرار دارند، اما هر دو در سال های گذشته نشان داده اند که اگر آب گیرشان بیاید، شناگرهای ماهری هستند. لوئیس سوارز در لیورپول نشان داد که چه مهاجم فرصت طلب و گل زنی است، هر چند که او هنوز به طور مشخص با بارسلونا هماهنگ نشده است، اما به هر حال او لوئیس سوارز است. کاوانی نیز زمانی که در ناپل توپ می زد، همه کار تیمش بود، او بارها برای تیمش هتریک کرد و در یک بازی 4 گل زد که سه تای آن با سر و به زیبایی هرچه ممکن به ثمر رسید. پس می توانیم منتظر هنرنمایی دو دوست اهل اروگوئه باشیم.

2- پیکه - تیاگو سیلوا:

بدون هیچ گزافه گویی، می توان گفت تا چند دوره گذشته پیکه، تیاگو سیلوا به همراه سرجیو راموس، بهترین مدافعین اروپا لحاظ می شدند. اما در ماه های اخیر، مدافع خوش قامت بارسلونا کمی از دوران اوجش فاصله گرفت و حتی زمزمه های جدایی او از نیوکمپ هم به گوش رسید. اما در هر صورت با سخت گیری انریکه و تدابیری که وی صورت داد، به نظر می رسد پیکه در حال بازیابی و پیدا کردن خودش است. در مستایا خوب بازی کرد و در دیدار دربی نیز اگر چه بر روی صحنه گل تیم حریف کمی تزلزل نشان داد، اما با گلی که به ثمر رساند، جبران نمود. در هر صورت پیکه در شرایط روحی و جسمانی خوبی به سر می برد.

تیاگو سیلوا نیز همواره یکی از بهترین مدافعین جهان بوده، چه زمانی که در میلان بزرگ بازی می کرد، چه الان که برای پاریس می دود. او به همراه داوید لوئیز می توانند زوج خوبی را برای باشگاه ال خلیفه تشکیل دهند، البته اگر شب کابوس وار برابر آلمان در جام جهانی را بتوانند فراموش کنند!

3- بوسکتس - تیاگو موتا:

سرجیو بوسکتس و تیاگو موتا، بی تردید دو تن از بازیکنانی هستند که همواره از عملکردشان انتقاد می شود، حتی اگر در بیشتر دقایق بازی خوب بازی کنند. اما ما باید یک مسئله در نظر بگیریم، همان طور که گاس هیدینگ می گوید، امروزه پست هافبک دفاعی مهم ترین و کلیدی ترین نقش در زمین فوتبال می تواند باشد. در یک حالت برجسته، همیشه باید تعادل بین خط دفاع و خط حمله حفظ شود، این مهم بر عهده کسی نیست، جز هافبک دفاعی تیم. درست است که امشب کمتر کسی از این دو انتظار کاری هنرمندانه در حد مسی، اینیستا، زلاتان، سوارز، نیمار و یا کاوانی دارد، اما باید بدانیم که نقش آن ها مهم است، حتی مهم تر از بقیه. درست مانند نقشی که لوکا مودریچ برای رئال مادرید و یا ماتیچ برای چلسی بازی می کند. سازماندهی در حمله و دویدن جلوی خط دفاعی کاری است که موتا و بوکستس به عنوان نفر اول باید در تیم هایشان انجام دهند، پس بیایید به هافبک های دفاعی بیشتر توجه و اعتنا کنیم.

پس می توانیم امیدوار باشیم که امشب یکی دیگر از شب های به یاد ماندنی لیگ قهرمانان اروپا را با هم پشت سر خواهیم گذاشت و از یک فوتبال ناب و دیدنی لذت خواهیم برد.


ویدیو : بارسلونا - پاریس: جشن دوئل ها