بارسلونا و آرسنال، تیم‌های مورد علاقه پله : مروارید سیاه می‌گوید اگر الان بازیکن ...


مروارید سیاه می‌گوید اگر الان بازیکن بود، دوست داشت بازی در بارسلونا را تجربه کند. او در لیگ جزیره هم به آرسنال علاقه دارد و تاکید کرد که سبک بازی توپچی‌ها را دوست دارد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی تلگراف، پله یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. او موفق شد سه عنوان قهرمانی را با تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی به دست آورد. با این حال بازی در هیچ تیم اروپایی را تجربه نکرد و سانتوس، تیم مورد علاقه او بود. البته مروارید سیاه فوتبال برزیل برای مدتی کوتاه در تیم نیویورک کاسموس آمریکا بازی کرد.

پله که الان در انگلیس به سر می‌برد، در گفت و گویی که با دیلی تلگراف داشت درباره این سوال که اگر الان بازیکن بود دوست داشت در چه تیمی بازی کند، اینگونه پاسخ داد: یک تیم با کلاس جهانی وجود دارد که سبک بازی آن بسیار شبیه به سبک بازی من است و آن بارسلونا است. کاتالان‌ها الان با همان سبکی که سانتوس بازی می‌کرد، بازی می‌کند. اگر الان بازیکن بودم بدون شک دوست داشتم بازی در این تیم اسپانیایی را تجربه کنم.

مروارید سیاه فوتبال برزیل درباره این سوال که در فوتبال انگلیس طرفدار چه تیمی است نیز گفت: این لیگ یکی از قوی‌ترین لیگ‌های اروپاست. بسیار دوست داشتم حضور در این لیگ را تجربه کنم. آرسنال تیمی است که در لیگ جزیره به آن علاقه دارم. سبک بازی این تیم را دوست دارم.


ویدیو : بارسلونا و آرسنال، تیم‌های مورد علاقه پله