بارسلونا حریف خود را در نیمه نهایی شناخت : بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در مقر ...


بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در مقر قدراسیون فوتبال اسپانیا تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی کوپادل‌ری مشخص شد. خبرگزاری فارس: بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در مقر قدراسیون فوتبال اسپانیا تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی کوپادل‌ری مشخص شد.

در مراسمی باشکوه و با حضور جمع قابل توجهی از مربیان و بازیکنان شاغل در لالیگا و جام حذفی اسپانیا تکلیف چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا مشخص شد.

در ابتدای این مراسم فیلم کوتاهی از نحوه راهیابی هریک از چهارتیم بارسلونا، سلتاویگو، سویا و والنسیا در سالن همایش‌های فدراسیون فوتبال اسپانیا پخش و با استقبال حاضران در این مراسم همراه شد.

پیغام کتبی ویسنته دل بوسکه برای این مراسم نیز قرائت شد که طی آن بر اهمیت جام حذفی و لزوم توجه به قهرمان این تورنمنت تاکید شده بود.

همچنین بازرس ویژه سازمان لیگ اسپانیا دوربین خود را در کنار گلدن مخصوص قرعه کشی نصب کرد تا مراحل برگزاری و خروج این 4 گوی به صورت کاملا رسمی برگزار شود.

در بخش دیگری از این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس با آندرس اینیستا تماس برقرار شد، اینیستا در این ارتباط تصویری گفت: امیدوارم این مرحله نیز برای فوتبال اسپانیا و مردم اسپانیا پر از هیجان باشد و اتفاقات خوبی برای بارسلونا رخ دهد.

با ستارگانی از والنسیا، سویا (کوکه ، دروازه‌بان) و سلتاویگو (مایو، هافبک تهاجمی) نیز ارتباط تصویری برقرار شد و هریک بر اهمیت جام پادشاهی و لزوم توجه به قهرمان این تورنمنت تاکید کردند.

بر این اساس، تیم فوتبال بارسلونا در اولین گوی بیرون آمده از گلدان به ثبت رسید، گوی دوم تیم فوتبال والنسیا بود، این به واقع سخت‌ترین قرعه کشی بود که می‌توانست برای بارسلونا رقم بخورد.

اینیستا بلافاصله پس از مشخص شدن حریف بارسلونا در ارتباط تصویری خود با سالن قرعه کشی گفت: یک بازی بسیار سخت و غیر قابل پیش بینی که البته با پیروزی ما همراه خواهد شود.

بر همین اساس دو تیم سویا و سلتاویگو نیز مقابل یکدیگر قرار گرفتند و مجری این مراسم برای روشن شدن کامل محتویات گوی‌ها، دو گوی باقیمانده را نیز بیرون کشیده و نام تیم‌های پنهان شده در آنها را قرائت کردند.


ویدیو : بارسلونا حریف خود را در نیمه نهایی شناخت