بارسلونا با هر نوع مجازاتی خواهد جنگید : یکی از مقامات باشگاه بارسلونا در واکنش ...


یکی از مقامات باشگاه بارسلونا در واکنش به هشدار دولت اسپانیا به این باشگاه در خصوص هو شدن سرود ملی اسپانیا توسط هواداران آبی‌و‌اناری‌ها پاسخ داد. خبرگزاری تسنیم: روز گذشته (یکشنبه) خبری به نقل از یکی از سخنگویان دولت اسپانیا در رسانه‌ای این کشور منتشر شد مبنی بر اینکه تیم‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو ممکن است به خاطر تخلف هواداران‌شان برای هو کردن سرود تیم ملی اسپانیا پیش از آغاز فینال جام حذفی، جریمه و محروم شوند.

در واکنش به این خبر، کارلس ویلاروبی، نایب رئیس باشگاه بارسلونا تأکید کرد که این باشگاه کاتالان به هیچ عنوان تن به چنین مجازاتی نخواهد داد.

او در گفت‌‌و‌گو با شبکه RAC1 اظهار داشت: باشگاه بارسلونا کاری را انجام داد که انتظار می‌رفت، انجام دهد. ما موضع خود را در قبال این مسئله کاملاً مشخص کرده‌ایم. برای ما تمام نهادها، افراد و سرود‌ها قابل احترام هستند. برای جلوگیری از اتفاقی که رخ داد، کار بیشتری از دست ما ساخته نبود.

ویلاروبی با تأ‌کید بر اینکه در نظر گرفته شدن هرگونه مجازاتی برای بارسلونا ناعادلانه خواهد بود، از آمادگی این باشگاه برای فرجام‌خواهی و اعتراض به مجازات‌های احتمالی خبر داد.

وی افزود: اگر ما مجازات شویم آن را نخواهیم پذیرفت. در پایان این را هم باید بگویم که در فینال جام حذفی (با وجود برگزاری این بازی در ورزشگاه نیوکمپ) ما حکم تیم میهمان را داشتیم و اتفاقاتی که رخ داد هیچ ربطی به ما نداشت. ما باید برای دفاع از منافع باشگاه و اعضای آن وارد عمل شویم.

فینال جام حذفی اسپانیا را بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 3 بر یک برد تا برای بیست‌و‌هفتمین بار قهرمان این رقابت‌‌ها و یک گام دیگر به کسب سه‌گانه قهرمانی در این فصل نزدیک‌تر شود.


ویدیو : بارسلونا با هر نوع مجازاتی خواهد جنگید