باران در شمال، گرد و خاک در جنوب کشور : مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ...


مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی سه شنبه(29 اردیبهشت ماه) شرق دریای خزر و شمال شرق کشور نیمه ابری و گاهی بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی سه شنبه(29 اردیبهشت ماه) شرق دریای خزر و شمال شرق کشور نیمه ابری و گاهی بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: در روز چهارشنبه(30 اردیبهشت ماه) نیز برای نوار شمالی و دامنه های البرز افزایش ابر، بارش پراکنده و در پاره‌ای نقاط رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود. طی سه روز آینده در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بخش‌های شرقی و جنوبی کرمان پدیده باد وگرد وخاک رخ خواهد داد.

وی درباره هوای استان تهران در روزهای آینده نیز گفت: هوای استان تهران سه شنبه(29 اردیبهشت ماه) صاف و دربعدازظهر همراه با رشد ابر و درارتفاعات گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز 32 و 21 درجه سانتیگراد خواهد بود. هوای این استان در چهارشنبه(30 اردیبهشت ماه) کمی ابری، بتدریج رشد ابر درارتفاعات با احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای این روز33 و کمترین آن 22 درجه سانتیگراد است.


ویدیو : باران در شمال، گرد و خاک در جنوب کشور