باد و باران در راه است : مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نسبت ...


مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نسبت به رگبار باران، وزش باد و در برخی مناطق رعد و برق طی سه روز آینده هشدار داد. خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نسبت به رگبار باران، وزش باد و در برخی مناطق رعد و برق طی سه روز آینده هشدار داد.

احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در سه روز آینده در شمال غرب و سواحل دریای خزر رگبار باران، وزش باد و در برخی مناطق رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان این ‌که بیشترین میزان بارش دوشنبه در استان گیلان خواهد بود، گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما در سواحل جنوبی دریای خزر رخ خواهد داد و در این مدت دریا مواج خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش ابر و بارش پراکنده طی سه روز آینده در برخی مناطق جنوب شرق خبر داد و گفت: در سه روز آینده در بعضی ساعات وزش باد شدید در شرق برخی مناطق جنوب غرب باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

وی به وضعیت جوی هوای تهران نیز اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز سه شنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد در بعداز ظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 25 و 38 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین آسمان پایتخت در روز چهارشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد در بعد از ظهر افزایش ابر در ارتفاعات بارش پراکنده، خواهد داشت که حداقل و حداکثر دما در این روز به 25 و 37 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.


ویدیو : باد و باران در راه است