بابک زنجانی: 2 میلیارد یورو پول خرد است! : متهم پرونده نفتی در ادامه دفاعیاتش ...


متهم پرونده نفتی در ادامه دفاعیاتش در چهارمین جلسه محاکمه خود گفت: مبلغ 2 میلیارد یورو برای مجموعه‌ای به بزرگی مجموعه من پول خردی بیش نیست. خبرگزاری تسنیم: بابک زنجانی در ادامه دفاعیاتش در چهارمین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی که در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد، اظهار کرد: اگر قادر به حل مشکل خود نیستید و آن را تحت عنوان فساد به قوه قضائیه ارجاع می‌دهید، حداقل اجازه دهید شفاف‌سازی شود. 2 سال است که سکوت کردم و از حاشیه‌‌سازی پرهیز کرده‌ام، متاسفانه هر روز یک نفر به عنوان روشنفکر مقاله‌ای برای دادستان می‌فرستد و جالب است که قانون نیز سکوت کرده است.

این متهم پرونده نفتی ادامه داد: هیچ‌کس نمی‌داند چه اتفاقی افتاده و همه اطلاعات خود را از رسانه‌ها می‌گیرند و هرچه دروغ و تهمت و افتراست عنوان می‌کنند تا دعوا را به سود خود اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در فعالیت‌های اقتصادی خود، توکل به خدا، علم و دانش اقتصادی روز و انسانیت و جوانمردی و درستی را سرلوحه قرار داده بود، افزود: به هیچ گروه، حزب و شخصی متصل نیستم و زیر دین کسی هم قرار ندارم. نه رشوه‌ای داده‌ام و نه باجی پرداخت کرده‌ام، بلکه یک تاجر حرفه‌ای و آگاه به کارهایم هستم و از عملکرد خود قویا دفاع می‌کنم.

بابک زنجانی تصریح کرد: عملکرد اقتصادی من آنقدر شفاف و حرفه‌ای است که قابل نقد نیست.

وی ادامه داد: وقتی می‌گویم زنجانی 30 هزار میلیارد تومان پول واریز کرده، هیچ‌کس باور نمی‌کند اما وقتی می‌گویم زنجانی 30 هزار میلیارد تومان جعل کرده است همه باور می‌کنند و این درست نیست.

این متهم پرونده نفتی ادامه داد: حرفه‌ای‌ها و اقتصاددانان می‌دانند که مبلغ 2 میلیارد یورو برای مجموعه به بزرگی مجموعه من پول خردی بیش نیست.


ویدیو : بابک زنجانی: 2 میلیارد یورو پول خرد است!