بابک زنجانی مالک چه شرکت‌هایی است؟ : بابک زنجانی مالک چه شرکت‌هایی است؟ میلیاردر ...



بابک زنجانی , اعدام بابک زنجانی , حکم اعدام بابک زنجانی

بابک زنجانی مالک چه شرکت‌هایی است؟

میلیاردر پرحاشیه ایرانی معتقد است مردم باید وی را در کنار ثروتمندان مشهور جهان نظیر بیل گیتس و جابز قرار دهند و به خاطر خدماتش از وی متشکر باشند ، اما آیا به واقع صرف مالکیت چندین شرکت و اشتغالزایی که به تبع نوع تجارت حاصل می شود ، زنجانی مایه افتخار ایرانیان محسوب می شود ؟

رونمایی از فعالیت های قانونی و غیر قانونی بابک زنجانی حدود دو سال پیش توسط یک سایت خبری که اکنون فیلتر است انجام گرفت و پس از ان بود که وی به عنوان شخصی که پول نفت ایرانیان را در اختیار دارد شناخته شد . پس از آن زمزمه های گاه و بیگاه نمایندگان مجلس و وزیر نفت حساسیت ها را بر روی زنجانی بالاتر برد و تا جایی رساند که کمیسیون اصل 90 مجلس با همکاری کمیسیون انرژی از وی دعوت کردند تا به مجلس بیاید و از جزییات 2 میلیارد دلار پول نفت کشورمان که در اختیار دارد پرده بردارد.

زنجانی به مجلس رفت و تنها نکاتی که از پرونده وی در آن جلسه رسانه ای شد وجود ابهامات فراوان و پیچیده گی های اقتصادی موضوع در تجارت های زنجانی بود.

وی مدعی است یک بسیجی اقتصادی است که در حین حفاظت از منافع و منابع ملی کشورمان در خارج از مرزها ، در درون کشور نیز به اشتغالزایی نزدیک به 17 هزار نفر کمک کرده و هم اکنون ماهیانه میلیاردها تومان حقوق پرداخت می کند.

او در مصاحبه ای گفته است باید در مقام مقایسه با گیتس و جابز ستاره های دنیای فناوری قرار گیرد ؛ اما به وقاع آیا زنجانی مایه افتخار ایرانی هاست ؟ آیا وی ذره ای از اعمال خیرخواهانه گیتس را در فعالیت هایش لحاظ کرده و یا توانسته تغییر کوچکی در دنیا همانند جابز ایجاد کند ؟ زمانی که جابز از دنیا رفت در برخی از دانشگاه های کشور برایش خرما خیرات کردند ، آیا پس از مرگ زنجانی کسی از وی به نیکی یاد خواهد کرد ؟

 

وکیل بابک زنجانی , حکم اعدام بابک زنجانی تایید شد , عکس بابک زنجانی

 

زنجانی در خصوص آغاز فعالیت هایش در عرصه اقتصاد و سرمایه سازی برای رسیدن به مقطع کنونی اظهار نظرهایی را ابراز کرده بود که یکی پس از دیگری توسط مسئولان و تکذیب شد.

در هر صورت وی همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهد و پول روی پول می گذارد و بی شک فشار خاصی از نهادهای نظارتی و دولتی بر روی او نیست ، چرا که پروژه هایش همچنان با قدرت کلید می خورد و نشست زمین هم در حین گودبرداری غیر اصولی وی را متوقف نمی کند.

در این گزارش شرکت هایی را که بابک زنجاین تحت تملک دارد لیست کرده ایم تا ضمن آشنایی بیشتر با این ثروتمند پر حاشیه در جریان فعالیت های اقتصادی وی نیز قرار بگیرید.

 

شرکت هلدینگ سورینت

 

موتور بابک زنجانی , حکم اعدام بابک زنجانی لغو شد , بدهی بابک زنجانی

 همه‌چیز با همین سورینت آغاز شده است. حداقل آنطور که همه می‌دانند. شرکتی تجاری با مدیریت بابک زنجانی که گردش مالی اش میلیارد دلاری است.

شرکت هایدروپونیک مهستان کیش

 

بابک زنجانی چه شد , سکته وکیل بابک زنجانی , دیوان عالی حکم اعدام بابک زنجانی را تایید کرد

 در سال 1376 تاسیس شد. گفته می‌شود این شرکت بزرگترین مزرعه هایدروپونیک (کشت بدون خاک) ایران و تنها تولید کننده محصولات گلخانه‌ای در جزیره کیش است.

شرکت سورینت کیش کازمتیک

 

مالک شرکت مایکروسافت , بازگشت دوباره بابک زنجانی به اوین , بابک زنجانی چه شد؟

 یک شرکت تولید لوازم آرایشیکه فعالیت خود را در جزیره کیش از سال 1380 آغاز کرده است. این کارخانه و شرکت تحت لایسنس کنت کازمتیک ترکیه است. محصولات کارخانه نیز با نام تجاری سورینت در کشور ایران و کشورهای همسایه توزیع و پخش می‌شود.

 شرکت هواپیمایی قشم

 

موتور دو میلیاردی بابک زنجانی , تایید حکم اعدام بابک زنجانی , خانه بابک زنجانی

 این شرکت در سال ۱۳۷۲ ابتدا با اجاره کردن تعدادی هواپیما، فعالیت پروازی خود را با نام فراز قشم شروع کرد. از سال ۱۳۷۵ با انعقاد قرارداد اجاره با مالکین هواپیماهای مسافری پهن‌پیکر پروازهای خود را در مسیرهای تهران- قشم، تهران- دبی و دیگر شهرهای ایران انجام داد. در سال ۱۳۸۵ مالکین تصمیم به واگذاری شرکت نمودند و در نهایت در سال ۱۳۸۸ شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم مالک این شرکت را خرید.
 
شرکت سستا

 

مالک شرکت zara , مالک شرکت ماموت , بابک زنجانی تنها نیست

 اواسط سال 90 تاسیس شد. یک شرکت بزرگ ساخت و ساز بناهای مدرن. ستسا که با نام کامل «شرکت سرمایه گذاری توسعه ساختمان آماج قشم» در جزیره قشم به ثبت رسیده است.نشست خیابان ایران زمین تهران ناشی از فعالیت عمرانی این شرکت بود.

شرکت اهرم تراک قشم

 

بابک زنجانی دیگر تنها نیست , توضیحات اژه ای درباره حادثه سمنان، پرونده بابک زنجانی و علی مطهری , اعدام بابک زنجانی، از اون لحاظ

 فعال در زمینه عملیات نصب و راه‌اندازی تجهیزات و سازه‌های ساحلی و فراساحلی. گفته می‌شود کلیه تجهیزات و ناوگان شرکت اهرم تراک قشم ساخت سال 2011 است.


باشگاه راه‌آهن سورینت

 

بابک زنجانی در حاشیه 2 , گودال بابک زنجانی , پرونده بابک زنجانی به کجا رسید

 مدعی نخستین باشگاه ورزشی ایران. این مجموعه ورزشی در تاریخ ۵ خرداد ۱۳۹۰ در بورس ایران با قیمت ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان عرضه شد اما فروش آن با شکست روبه‌رو شد. در پی فروش نرفتن باشگاه راه‌آهن هیأت واگذاری و شرکت خصوصی‌سازی قیمت واگذاری را به 1.4 میلیارد تومان کاهش داد. ابتدا یک گروه اقتصادی برای خرید سهام باشگاه پیش قدم شد سپس شرکت فراز قشم در تیرماه 1391 مالکیت آن را به عهده گرفت.

اس‌.سی‌تی بنکرز

 

حکم اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی , بابک زنجانی ممنوع‌الملاقات شده است , آزادی بابک زنجانی

 یک موسسه مالی و تجاری در دوبی با یک شعبه داخل کیش. احتمالاً بخش عمده‌ای از داد و ستد مالی بابک زنجانی از طریق همین کانال صورت می‌گیرد.
 

شرکت آسین اکسپرس  

 

چه شرکت هایی مشتری یاهو هستند؟ , مدل موتور بابک زنجانی , شرکت طراحی سایت خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

 یکی از معدود خطوط هواپیمایی در تاجیکستان.

کنت بیلدینگ

 

سعید مرتضوی و بابک زنجانی , بابک زنجانی چگونه پولدار شد , بابک زنجانی به اوین باز گشت

 تاسیس شده در سال 1390. پیمانکار ساختمان‌های تجاری در تاجیکستان به خصوص شهر دوشنبه.

 شرکت کترینگ فراز قشم

 

شرکت هایی مثل آپ , بابک زنجانی به اوین بازگشت  , مزایده اموال بابک زنجانی رشت رویایی

 فعالیت رسمی اش از تاریخ هفتم خردادماه سال  1391 استارت خورد. چنانچه از نامش برمی‌آید در زمینه سرویس کترینگ فرودگاهی فعال است. به نظر می‌رسد سرویس‌دهی اصلی‌اش مربوط به هواپیمایی قشم ایر باشد.

شرکت هتل‌های سورینت  

 

شرکت هایی که به گوگل پیوستند , اتوبان صدر بابک زنجانی , بابک زنجانی اعدام میشود

 یکی از بزرگ‌ترین زیرمجموعه‌های هولدینگ سورینت، مجموعه هتل‌های تفریحی آن در کیش و قشم است. آخرین دستاورد این تیم هتل مریم بود که چندی پیش نیز افتتاح شد.

مجمتمع تفریحی تهران قدیم کیش

 

ویدیو هایی که ضد شرکت پنبه ریز ارایه میشود , شرکت هایی که به گوگل پیوستند گوگل , وکیل بابک زنجانی قبل از قرار با بایک زنجانی سکته کرد عکس

 یک پروژه بزرگ گردشگری با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش که هتل‌های سورینت به آن خدمت می‌کنند.

 /بازار خبر

 


ویدیو : بابک زنجانی مالک چه شرکت‌هایی است؟