بابک زنجانی با «شیطان شلوار لی می پوشد» : اخبار فرهنگی - بابک زنجانی با «شیطان ...



بابک زنجانی , اعدام بابک زنجانی , حکم اعدام بابک زنجانی

اخبار فرهنگی - بابک زنجانی با «شیطان شلوار لی می پوشد»

پرونده فیلم سینمایی «شیطان شلوار لی می پوشد» به کارگردانی علی عطشانی دوباره به جریان افتاد. طبق شنیده هاعطشانی به تازگی قراردادی با بابک زنجانی امضا کرده تا سرمایه گذاری «شیطان شلوار لی می پوشد» را برعهده بگیرد.

پرونده فیلم سینمایی «شیطان شلوار لی می پوشد» به کارگردانی علی عطشانی دوباره به جریان افتاد.

 

این پروژه سال گذشته در مقطعی وارد مرحله پیش تولید شد اما در نهایت شرایط برای تولید آن مهیا نشد. طبق شنیده های خبرنگار بانی فیلم عطشانی به تازگی قراردادی با بابک زنجانی امضا کرده تا سرمایه گذاری «شیطان شلوار لی می پوشد» را برعهده بگیرد.

 

بعد از فیلم «نقش نگار» که بابک زنجانی در پایان راه فیلمبرداری به عنوان سرمایه گذار از طرف عطشانی معرفی شد،این دومین همکاری این کارگردان با این مولتی میلیاردر جوان است.

 

فیلمنامه این فیلم که ظاهرا متعلق به لیلا اوتادی است توسط پیمان عباسی نوشته شده است. داستان فیلم درباره شیطان است که در هیبت یک انسان قصد دارد انسان دیگری را گول بزند. داستان شش شخصیت اصلی دارد که سه زن و سه مرد خواهند بود.

 

 در مقطعی بر سر امتیاز فیلمنامه این فیلم تهیه کنندگان و سرمایه گذاران«شیطان شلوار لی می پوشد» دچار اختلاف نظر شده بودند. گفته می شود لیلا اوتادی نقش اصلی فیلم تازه عطشانی را بازی می کند. این فیلم به زودی وارد مرحله پیش تولید می شود.

اخبار فرهنگی - بانی فیلم

 


ویدیو : بابک زنجانی با «شیطان شلوار لی می پوشد»