بابک جهانبخش گرمای بندر عباس را دوچندان کرد+تصاویر : بابک جهانبخش گرمای بندر ...



بابک جهانبخش گرمای بندر عباس را دوچندان کرد+عکس

کنسرت بابک جهانبخش در بندرعباس با استقبال مردم خونگرم این شهر برگزار شد.

 بابک جهانبخش13 و 14 مهر ماه در شبی که شور و هیجان خاصی در سالن موج میزد و همه شرایط مهیای یک اجرای استثنایی بود به همراه ارکستر جوان وخوش ذوق خود در سالن کارگران شهر بندرعباس شاهد اتفاقات تکرار نشدنی بود که شاید تا مدت ها از ذهن هواداران بابک جهانبخش در این شهر پاک نشود.

 

تصاویر مداحی رضا صادقی در بندر عباس , بابک جهانبخش , کنسرت بابک جهانبخش

 

سالن کارگران مملو از مردمی که به خونگرمی معروف اند و آشنا با موسیقی مردمی که از شهر خود بزرگانی در عرصه موسیقی به علاقه مندان این هنر تقدیم کرده اند بزرگانی چون زنده یاد ناصر عبدالهی و رضا صادقی.

 

بیوگرافی بابک جهانبخش , همسر بابک جهانبخش , بلیط کنسرت بابک جهانبخش

 

این شورو هیجان از لحظه ورود به سالن ملموس و قابل درک بود به طوری که از عوامل اجرایی و گروه ارکستر تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته بودن و انرژی مثبت کاملا در سالن حکمفرما بود.

 

سبک موسیقی بابک جهانبخش , تصاویر بندر انزلی , تصاویری از مراسم حرکت به سوی قدمگاه در ماه محرم در بندر عباس

 

بابک جهانبخش  این خواننده مردمی با انرژی تمام برنامه را با قطعه "همه دنیام " شروع کرد تا بالاخره انتظار ها به پایان برسد و شب زیبای برای هواداران رقم بخورد.

 

مکان های دیدنی بندر عباس , نقاط دیدنی بندر عباس , آهنگساز بابک جهانبخش

 

بعد از اجرای این قطعه قطعات دیگری از آلبوم من و بارون نیز اجرا شد. در اواسط برنامه نیز قطعاتی از آلبوم های قبلی به اجرا در آمد که از بین آنها می توان به قطعات " باورکن " ،"افسانه "، " تازگیا " و "دوست دارم " اشاره کرد.همخوانی مردم با بابک جهانبخش در سالن کاملا خیره کننده و دیدنی بود.

 

عکسهای بابک جهانبخش , من طرفدار بابک جهانبخش هستم , سن متحرک بابک جهانبخش میلاد

 

در قسمتی دیگر از برنامه قطعه "اقرار" با تکنوازی رضا تاجبخش و با اجرای مسلط بابک جهانبخش در سالن اجرا شد که فضای احساسی خاصی را در سالن ایجاد کرده بود.

 

کمپین من طرفدار بابک جهانبخش هستم , حس بابک جهانبخش به پسرش , بابک جهانبخش کنسرت منچستر

 

در بخش دیگری از برنامه تکنوازی اعضای گروه به اجرا در آمد به طوری که اعضای ارکستر با انرژی زیادی که از مردم گرفته بودند با تکنوازی ویژه خود به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند که این بخش با تشویق های پی در پی تماشاگران مواجه شد.

 

غذای مورد علاقه بابک جهانبخش , خواننده تو مایه های بابک جهانبخش , ایران ترانه بابک جهانبخش

 

بابک جهانبخش قبل از اجرای قطعه "دوست دارم " با یادی از زنده یاد ناصرعبدالهی و با ستایش از این خواننده و خانواده محترم او گفت:واقعا جای ناصر در بین ما خالی است.  من خیلی دوست داشتم که یک روز تو شهر بندرعباس با ناصرعبدالهی بخوانم اما متاسفم این امکان دیگر میسر نمی شود .همیشه به یاد ناصر عبداللهی هستیم او درقلب ما جا دارد  و من آهنگ«دوست دارم » را از همین جا تقدیم می کنم به مردم بندرعباس که واقعا دوست داشتنی اند.

 

بازی پارکینگ بندر عباس , ترانه سرا اکسیژن بابک جهانبخش , نظر بابک جهانبخش درباره محسن چاوشی

 

ودر نهایت یکی دیگر از قشنگترین اتفاقات این شب قشنگ اجرای قطعه " من و بارون " بود. بابک جهانبخش قبل از اجرای این قطعه گفت می خواهم یک قطعه ای را برای شما اجرا کنم که در آن خواننده محبوب شهر شما هم با من این قطعه را اجرا کرده و میدونم که همه شما او  را دوستش دارید.

 

پروازهای ماهان به بندر عباس , قطعه شاید بابک جهانبخش , تصاویر بیادماندنی از عباس کیارستمی

 

این جمله کافی بود تا سالن به حد انفجار برسد و شب زیبای بندر عباس ستاره بارون بشود. در پایان اجرای این قطعه به دلیل استقبال بی حد و اندازه از این آهنگ بابک جهانبخش یک بار دیگر این آهنگ بدون اجرای ارکستر و فقط با همصدایی مردم اجرا شد و شب پر خاطره بندرعباس را به پایان رساند./شبکه ایران

 

متن مصاحبه بابک جهانبخش ,  عباس برزگر دستفروش شیرازی که میلیاردر شد تصاویر , بابک جهانبخش و همسرش


ویدیو : بابک جهانبخش گرمای بندر عباس را دوچندان کرد+تصاویر