ایوان هایتان را با این ایده ها تابستانی کنید (2) : ایوان و بالکن در روزهای ...


ایوان و بالکن در روزهای گرم تابستانی جزء اصلی ترین فضاهای خانه به شمار می روند. ایده هایی برای زیباتر کردن این فضاها برایتان داریم. برترین ها: ایوان و بالکن در روزهای گرم تابستانی جزء اصلی ترین فضاهای خانه به شمار می روند. ایده هایی برای زیباتر کردن این فضاها برایتان داریم.

مطلب مرتبط:

ایوان هایتان را با این ایده ها تابستانی کنید (1)


تعدادی گلدان گالوانیزه با گل های زیبا روی پله های جلوی در ورودی بچینید و شماره ای روی هر گلدان آویزان کنید یا بچسبانید که در کنار هم شماره یا پلاک خانه شما را نمایش می دهند.
رژیم غذایی تابستانی را دنبال کنید , خواستگار ایده آل خود را پیدا کنید , چگونه پای خانواده هایتان را به ماجرای ازدواج باز کنید؟


یک منظره چشم نواز بی دردسر در مقابل در اصلی خانه درست کنید، کافیست تعدادی درختچه، گلدان، کاکتوس، تخته سیاه را در کنار هم مقابل در بچینید. درآخر یک چکمه رنگی را هم پر از گل کنید و مقابل در آویزان کنید.
این غذاهای تابستانی از آنچه فکرش را می کنید سالم تر هستند , ایده , صبا ایده


سری به بازار دست فروشان محلی بزنید و دنبال جعبه های کهنه و قدیمی بگردید. آنها را روی هم قرار دهید و گلدان های بهاری روستیک خود را در آنها قرار دهید.
ایده آل , ایده یاب , ایده های خلاقانه


یک تاب روی ایوانتان بسازید. ممکن است کار راحتی نباشد و به زحمت بیفتید، اما نتیجه کار وقتی روی تاب می نشینید اما وقتی عصرهای تابستانی که از سرکار برگشته اید روی آن می نشینید و استراحت می کنید، متوجه می شوید ارزشش را داشته است.
مجله ایده آل , کتاب معرفی ایده , کلیک کنید


یک باغ آبی کوچک درست کنید. اگر نزدیک برکه زندگی نمی کنید می توانید یک باغچه آبی کوچک درست کنید و از دیدن نیلوفرهای آبی در خانه تان لذت ببرید.
بهترین ایده , ایده های کسب و کار , ایده های کارآفرینی


یک لوستر برای فضای بیرونی، در شب های تابستانی که در ایوان می گذرانید حال و حوصله تان را سر جا می آورد.
ایوان ریچل وود , ایده ال , ایده کسب و کار


اگر شما هم عادت دارید تابستان ها در هوای آزاد بخوابید، یک تختخواب قدیمی را روی ایوان ببرید، آن را تزئین و نوسازی کنید و اتاق خواب رویایی خود را بسازید.
ایده کسب و کار اینترنتی , ایده های خلاقانه پولساز , فروش ایده


در جاهای غیرمنتظره گل بکارید. این گلدان طبقه طبقه را نگاه کنید که از کشوهای کهنه و قدیمی ساخته شده و حالا یک خانه زیبا و رنگی برای گلهاست.
مدل مانتو تابستانی , زندگی ایده آل , ایده کارآفرینی


برای اینکه ایوان یا بالکن خود را دنج تر و صمیمی تر کنید. از مدل های طرحدار و رنگی برای بالش ها و روفرشی آن استفاده کنید.
ایده پردازی , ایده های خلاقانه کسب و کار , ایده های کسب و کار اینترنتی


نظرتان در مورد یک صندلی بانوج دست باف چیست؟ 
مجله زندگی ایده آل , مجله ایده ال , سایت ایده


روی پنجره های خود را با اسطوخودوس تزئین کنید و علاوه بر جلوه زیبا، رایحه خوشی به ایوانتان ببخشید.
ایده های ناب , ایده های استارتاپی , ایده های شغلی


ویدیو : ایوان هایتان را با این ایده ها تابستانی کنید (2)