این یک محرومیت سیاسی است :     اعتراض رئال به رای فدراسیون فوتبال اسپانیا این ...



 

اخبار سیاسی , سیاسی , اخبار سیاسی بدون سانسور

 

اعتراض رئال به رای فدراسیون فوتبال اسپانیا

این یک محرومیت سیاسی است

باشگاه رئال مادرید رای صادر شده برای مورینیو و کمک مربی بارسلونا را کاملا سیاسی توصیف و به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعتراض کرد.

دو روز پیش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید را به خاطر درگیری با کمک مربی بارسلونا و حرکت زشت او در پایان بازی دو جلسه محروم کرد.

جنگ روانی و حرکات توهین آمیز تیتو ویلانووا نیز با یک جلسه محرومیت از حضور بر روی نیمکت همراه بود.

هر دو نفر نیز به پرداخت 600 یورو به حساب ذخیره فدراسیون فوتبال اسپانیا جریمه شدند و باشگاه رئال‌مادرید نیز به مبلغ 180 یورو محکوم شد.

ارقام کوچک اشاره شده مسلما برای ابرمردان ثروتمند دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید به حساب نمی‌آیند؛ اما آنها باید از وقت خود برای پرداخت حضوری این مبالغ به صورت رسمی کنار بگذارند و حق ندارند این کار را از طریق وکیل خود انجام دهند.

باشگاه رئال مادرید که خوب می‌داند در این میان هیچ شکایتی از سوی بارسلونا وجود نداشته تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال اسپانیا را یک تصمیم کاملا سیاسی توصیف کرده و آن را پاسخی به عدم مشارکت مالی رئال مادرید در طرح های این فدراسیون خوانده است.

نکته اشاره شده در اعتراض رئال مادرید این است که 4 دوربین حرکت مورینیو را فیلمبرداری کرده؛ اما دو دوربینی که حرکت کمک مربی گواردیولا را ثبت کرده‌اند هیچ فیلمی را در اختیار رسانه ها نگذاشته و فدراسیون فوتبال از توهین گواردیولا به رئال مادریدی ها در تونل نیوکمپ اظهار بی اطلاعی می‌کند و شاهدان این ماجرا را به رسمیت نمی شناسد.


ویدیو : این یک محرومیت سیاسی است