این گوشی ها سلطان سلفی هستند : عکاسی سلفی حتی پیش از آن که سازندگان گوشی‌های ...


عکاسی سلفی حتی پیش از آن که سازندگان گوشی‌های هوشمند به فکر عرضه گوشی‌هایی با دوربین جلویی قوی باشند از محبوبیت بالایی در بین علاقه‌مندان به عکاسی برخوردار بوده است. وب سایت زوم تک - دانیال حجاری: عکاسی سلفی حتی پیش از آن که سازندگان گوشی‌های هوشمند به فکر عرضه گوشی‌هایی با دوربین جلویی قوی باشند از محبوبیت بالایی در بین علاقه‌مندان به عکاسی برخوردار بوده است.

مخصوصا از زمان همه گیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام که مردم را به ثبت لحظات خود و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان بیشتر تشویق می کند،هر ساعت میلیون‌ها عکس سلفی توسط افراد گرفته می شود.

گوشی سلفی , اولین گوشی سلفی دار , 10 گوشی هوشمند برتر برای عکس های سلفی

حال ما در اینجا برای طرفداران این نوع عکاسی ۳ عدد از بهترین گوشی ها را معرفی خواهیم کرد،با ما همراه باشید.

Sony Xperia C5 Ultra

مجله شهر نوجوان گوشی سلفی , گوشی با دوربین سلفی عالی , سلطان سلفی

sony s5 ultra (1)صفحه نمایش بزرگ این گوشی خود می تواند جاذبه ی بزرگی برای افراد باشد.

نمایشگری ۶.۰ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای این گوشی در نظر گرفته شده است که تراکم ۳۶۷ پیکسل بر هر اینچ دارد.گفتنی است این گوشی مانند خیلی از گوشی های دیگر سونی در برابر آب و گرد و خاک مقاوم نیست.

آیا گوشی های بانه کالا چینی هستند؟ , بهترین گوشی سلفی محور , رام گوشی ها چرا مهم هستند
چیپست به کار رفته در آن مدیاتک MT6752 است که پردازنده ای هشت هسته ای با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی مالی T760MP2 را شامل می شود.

حافظه ی رم آن نیز ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت می باشد که از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.گفتنی است این مدل تک سیمکارته است که از شبکه ۴G تلفن همراه پشتیبانی می کند.همچنین نیرودهی این دستگاه توسط باتری ای ۲۹۳۰ میلی آمپری صورت می پذیرد.

گوشی هایی ککه از واقعیت مجازی مناسب هستند , سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس 7 امن هستند و هیچ مشکلی ندارند , قاب گوشی

و اما قسمت اصلی این بحث،دوربین این گوشی.هر دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن از امکاناتی نظیر فوکوس اتوماتیک، امکان فیلم‌برداری با رزولوشن fullHD و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و فلش LED برخوردار می باشند.

 گفتنی است سنسور دوربین سلفی آن از نوع  Exmor RS با دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 است که فاصله‌ی کانونی ۲۲ میلی‌متر دارد که عملکرد فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.

قیمتی حدودی این گوشی بین یک میلیون و دویست تا یک میلیون و سیصدهزار تومان در مکان های مختلف متغیر است.



HTC Desire Eye

قیمت گوشی , گوشی , قیمت روز گوشی

این محصول کمپانی اچ تی سی نیز برای دوست داران عکاسی سلفی ساخته شده است.چیپست این دستگاه از نوع اسنپدراگون ۸۰۱ از نوع ۴ هسته‌ای با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز بوده که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 330 نمایش خوبی را به اجرا در می آورد.

حافظه رم این گوشی نیز ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است که همچون مدل بالا قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا سقف ۱۲۸ گیگابایت را داراست.

گوشی سامسونگ , خرید گوشی , قیمت گوشی موبایل

صفحه نمایش این گوشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است که ۴۲۴ پیکسل بر هر اینچ تراکم دارد.این مدل نیز تک سیمکارته است که از شبکه ۴G نیز پشتیبانی می کند.

هر دو دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دستگاه قابلیت فوکوس اتوماتیک را دارد و همچنین از فلش از نوع Dual Tone LED برخوردار است.قابلیت شارژ سریع را می توان از دیگر ویژگی های این گوشی برشمرد که از باتری ای با ظرفیت ۲۴۰۰ میلی‌آمپر استفاده می کند.

قیمت این گوشی نیز بین یک میلیون و دویست هزار تا یک میلیون و سیصدهزار تومان متغیر است.



Asus Zenfone Selfie

ردیابی گوشی سرقت شده , گوشی موبایل , ردیابی گوشی از طریق شماره تلفن

زنفون سلفی یک گوشی اقتصادی به شمار می‌رود که مدتی پیش ایسوس آن را معرفی کرد و دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی آن از فوکوس خودکار لیزری و فلاش دوگانه LED بهره می‌برد.

در این فبلت از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P استفاده شده است.همچنین بخش پردازشی این گوشی را پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای از نوع اسنپدراگون ۶۱۵ انجام می دهد.

رم دو گیگابایتی نیز برای یک گوشی در این رده کافی به نظر می‌رسد. دوربین پشتی گوشی به مانند دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی است.

همچنین ایسوس از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای این گوشی استفاده کرده است. زنفون سلفی در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شده است همچنین این میزان توسط حافظه‌های MicroSD قابل افزایش خواهد بود.


ویدیو : این گوشی ها سلطان سلفی هستند