این مردهای مامانی! : شاید رابطه مادر و پسر تنها زمانی برای خانم ها قابل درک ...


شاید رابطه مادر و پسر تنها زمانی برای خانم ها قابل درک باشد که خود مادر شوند. اما نکاتی وجود دارد که به ما کمک می کنند با نگاهی به رابطه یک مرد با مادرش، چیزهایی را در مورد شخصیت او دریابیم.        
پادشا: بسیاری از خانم ها در مورد رابطه همسر خود با مادرش کنجکاو یا حساس هستند و وقت زیادی را صرف بررسی آن می کنند. شاید رابطه مادر و پسر تنها زمانی برای خانم ها قابل درک باشد که خود مادر شوند. اما نکاتی وجود دارد که به ما کمک می کنند با نگاهی به رابطه یک مرد با مادرش، چیزهایی را در مورد شخصیت او دریابیم.

1.هر روز با مادرش تماس می گیرد.

مامانی , زنهای خوب مردهای خوب و مردهای خوب

مردی که هر روز با مادرش صحبت می کند احتمالا همه چیز را به او می گوید، از جمله جزئیات رابطه خود با همسرش را. این کار به مادر او فرصت و شرایطی برای قضاوت راجع به رابطه پسر و عروسش، و همین طور فرصتی برای سبک سنگین کردن همه اختلاف نظرها و چالش های یک رابطه می دهد... و حدس بزنید یک مادر طرف چه کسی را خواهد گرفت، پسرش یا عروسش را!

2. به مشورت با مادرش نیاز دارد.

زنهای خوب مردهای خوب و مردهای خوب قرآن , نشانه های مردهای عاشق

رفتار مرد بالغی که حتی بعد از ازدواج به مشورت با مادرش نیازمند است و نمی تواند بدون دانستن نظر مادر خود تصمیم بگیرد کمی ناامیدکننده به نظر می رسد. البته که احترام به نظرات مادر و پدر ضروری است، ولی وقتی این احترام به صورت یک وابستگی و نیاز درآمده باشد می تواند نشانه عدم اعتماد به نفس یک مرد باشد. اگر مردی نتواند به تصمیمات خود اعتماد کند در جلب اعتماد همسر خود نیز موفق نخواهد بود.

3. قدردان زحمات مادرش نیست.

مرد مامانی , با شوهر مامانی چکار کنیم؟

اگر مردی قدر مادرش را نداند، احتمالا قدر همسرش را نیز نخواهد دانست.چنین افرادی معمولا خودمحور هستند و همیشه خود را محق می دانند. از نظر این افراد دیگران  به آنها لطف نمی کنند، بلکه صرفا وظیفه خود را انجام می دهند.  آنها هرگز از کسی تشکر نمی کنند. خواه از همسرشان، خواه از مادرشان، و خواه از دوستشان.

4. صمیمیتی بین او و مادرش وجود ندارد.

نحوه ی رفتار با مردهای شخصیتی , چند درصد از مردهای موفق جهان tv تماشا میکنن

بعضی از مردان عجول هستند یا وقت و حوصله ای برای بودن با مادرشان ندارند. اگر مردی برای رابطه خود با اولین زنی که دوستش داشته است، یعنی مادرش، ارزش قائل نباشد احتمالا با همسر خود نیز صمیمی و نزدیک نخواهد بود. این امر به احتمال زیاد در مورد رابطه او با فرزندانش نیز صادق خواهد بود.

5. مادرش را ملامت می کند.

مردهای مغرور , زن های خوب عاشق مردهای بد می شن

مسلما ممکن است بعضی از زنان مادران چندان خوبی نباشند. اما وقتی مردی زنی را که او را به دنیا آورده است سرزنش می کند یا او را با لحن تند و توهین آمیز موردخطاب قرار می دهد، باید در مورد شخصیت او بیشتر فکر کنیم. البته عصبانیت های آنی و زودگذر اگر از حد خاصی تجاوز نکنند طبیعی هستند، ولی وقتی حالت توهین یا کنایه به خود بگیرند و بیشتر از حد خاصی تکرار شوند نشاندهنده عدم احترام به زنان هستند .

6. به مادرش احترام نمی گذارد.

درست است که بسیاری از مردان و زنان از رفتار مادر خود راضی نیستند، ولی  مردی که در برابر شما یا سایر افراد به مادرش بی احترامی کند، احتمالا فردی گستاخ و تند است. چنین فردی پتانسیل آن را دارد که در مقابل دیگران به همسر خود نیز بی احترامی کند.

7. با مادرش مثل یک خدمتکار رفتار می کند

فیلم حرف زدن نی نی تو شکم مامانی , مردهای بی مسیولیت

بعضی از مردان حتی در سنین بزرگسالی از مادر خود انتظارات عجیب دارند، مثلا انتظار دارند که مادرشان اتاقشان را تمیز کند، برایشان غذا بیاورد و  ... . مردی که حتی در سن جوانی همچنان مسئولیت های خود را به گردن دیگران می اندازد نمی تواند قابل اعتماد باشد چراکه تنبل و نابالغ است.

8. هنوز به قوانین و ارزش های مادر خود پایبند است.

با مردهای بی مسیولیت چگونه رفتار کنیم؟ , اه چهره‌خلیلی در کنار مردهای زندگی اش در ترکیه

مردانی که حتی پس از تشکیل خانواده همچنان به ارزش ها و قوانین مادر خود پایبند هستند، توانایی ایجاد سیستم ارزشی مستقل خود را ندارند. اگر او مرتب از جمله "مادرم می گوید" استفاده می کند، علاوه بر اینکه کم کم اعصاب همسرش را خرد خواهد کرد، به طور غیر مستقیم اعلام می کند که از مستقل زندگی کردن می ترسد.

9. از مادرش یک بت ساخته است.

مردهای ایرانی

وجود مادر یکی از عزیز ترین و ارزشمندترین نعمت های خداوندی است، اما عشقی که به مادرمان داریم به آن معنا نیست که هرچه او می گوید یا می خواهد درست است. اگر مردی از مادرش یک بت ساخته باشد یا او را کاملا بی عیب و نقص بداند، هرگز به همسرش اجازه نخواهد داد که جای مادرش را بگیرد، اگرچه همسری دانا و مهربان داشته باشد.



ویدیو : این مردهای مامانی!