این مانتو ها شما را تافته جدا بافته می کند! : این بار برای همسو شدن با مد خیابان ...


این بار برای همسو شدن با مد خیابان یا همان مانتوهایی كه انتخاب بهترین‌شان دغدغه بسیاری از خانم‌هاست، سراغ طراحی‌های 2برند «شلیته» و «مریم فاضل» رفته‌ایم.



 پادشا: این بار برای همسو شدن با مد خیابان یا همان مانتوهایی كه انتخاب بهترین‌شان دغدغه بسیاری از خانم‌هاست، سراغ طراحی‌های 2برند «شلیته» و «مریم فاضل» رفته‌ایم. برندهایی كه طراحان هر دوی آنها تمام تلاش​شان را برای تركیب خلاقانه نقش و رنگ با روحیه و سلیقه ایرانی به خرج داده‌اند. یكی از تركیب رنگ‌ها  و پارچه‌هایی كه در نگاه اول در كنار هم نشستن‌شان دور از ذهن به نظر می‌‌آید و به‌كار گرفتن اصالت پوشش‌های ایرانی در طراحی‌هایش می‌گوید و دیگری از تركیب هنرمندانه پارچه‌های نخی ظریفی كه برای كنار آمدن با گرمای تابستان بهترین انتخاب هستند. یكی به طراحی‌هایش درست مثل یك اثر هنری‌ نگاه می‌كند، همان‌قدر لطیف و پر ظرافت (مریم فاضل) و دیگری اعتقاد دارد راحتی و سازگار بودن طراحی‌هایش با سلیقه اجتماع همانقدر مهم است كه زیبایی و خوش آب و رنگی‌آنها (شلیته). مدل‌های انتخابی ما نمونه‌های كوچكی هستند از مجموعه كارهای این طراحان جوان برای هدایت سلیقه شما بانوان ایرانی به سمت  پوشش‌هایی كه سلیقه و روحیه ایرانی در آنها موج می‌زند. حالا این شما و این طرح‌های برگزیده و پوش و شلیته تافته‌هایی كه برای شما بافته شده‌اند.


تافته جدا بافته , مدل مانتو , مانتو

هیجان مرموز بودن

    ساده‌ اما راز آلود

این مانتو تركیب هنرمندانه‌ای از پارچه ساتن رنگی با پارچه عبایی است. رنگ تند پارچه ساتن گل‌دار با استفاده از ظرافت پارچه عبایی به زیبایی مهار شده، بنابراین حالت رازآلودی به ظاهر مانتو بخشیده است. این مدل در حقیقت یك مانتوی دوروست، یعنی هر دو سوی آن بسته به مراسم یا محلی كه قرار است در آن حاضر شوید، برای شما قابل استفاده است. انتخاب پارچه عبایی باعث شده تا این مانتو برخلاف تصویری كه از مانتوهای دو  رو در ذهنتان دارید ،كاملا سبك و راحت باشد.
 
میزان پهنای یقه این مانتو بسته به سلیقه شما، كاملا قابل تنظیم است. برای ایجاد هماهنگی بیشتر هم كافی است لبه آستین مانتو را برگردانید.

مدل مانتو اداری , مدل مانتو پاییزه , مدل مانتو مجلسی

 از كمربند پهنی كه برای مهار گشادی این مانتو طراحی شده   در هر دو روی مانتو می‌توانید استفاده كنید.

مدل مانتو اسپرت , مدل مانتو حریر , مانتو جلو باز

این مانتو در اوج سادگی‌اش یك انتخاب مناسب برای روزهای تابستان است. دو رو بودن آن به شما اجازه می‌دهد تا هم در مهمانی‌ها از آن استفاده كنید و هم به عنوان مانتویی كه در رفت‌وآمدهای روزمره به آن نیاز دارید .



مزون مانتو , مدل مانتو پاییزی , مانتو اداری

روشنی که با همه روشن​ها فرق دارد

      گرمای تحمل‌پذیر تابستان!

یك مانتوی سفید مثل مدل پیشنهادی ما دقیقا همان چیزی است كه برای راحت‌تر كنار آمدن با گرمای تابستان به آن نیاز دارید. طرح اصلی این مانتو كه تركیب لنین سفید با نوارهایی از یك پارچه گل‌دار نخی است، به نوعی تصویر مانتوهای عبایی را در ذهن تداعی می‌كند؛ البته با گشادی‌ تقریبا مهار شده! ایجاد خطای دید به دلیل استفاده از نوارهای رنگی آن هم به‌صورت عمودی در قسمت جلوی این مانتو باعث شده تا برخلاف بیشتر مانتوهای رنگ روشن، نه‌تنها گشادی آن چندان به چشم نیاید بلكه شما را كشیده‌تر هم نشان بدهد.

تكرار این نوار پلیسه در قسمت پشت مانتو، ضمن ایجاد هارمونی، به ظریف و بلند‌تر به‌نظر آمدن شما كمك می‌كند.

مدل مانتو جدید , مانتو مجلسی , مانتو خاص

تركیب رنگ سبز و قرمز روی زمینه سفید مانتو، ظاهر ساده آن را با حال و هوای تابستان هماهنگ‌تر كرده است.

مانتو پاییزه , مدل مانتو عربی , تافته

این مانتو گشادی و راحتی لازم برای روزهای  گرم تابستان را دارد و دقیقا همان چیزی است كه شما برای  رفت‌وآمدهای روزمره  روزهای تابستانی به آن نیاز دارید.



مدل مانتو زمستانی , مدل مانتو تابستانی , مدل مانتو 2016

بی​نظمی زیبا

   بازی رنگ‌ها

ویژگی اصلی این مانتو، هارمونی رنگی آن است. این رنگ‌ها كه از پارچه‌های مختلف عاریه گرفته شده‌اند، به ظاهر ساده مانتو جلوه‌‌ تازه‌ای داده‌اند. این مانتو از تركیب 5 پارچه در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی شده است. در كنار هم نشستن پارچه‌ چرخ‌كاری‌شده، كنف‌ابریشم و دو نوع پارچه نخی مختلف بدون درنظر گرفتن تقارن، طرح نهایی این مدل را ایجاد كرده‌ است.

مانتو سنتی , مدل مانتو نخی , مانتو بافت

كمربند این مانتو به‌گونه‌ای طراحی شده كه یك روی آن مشكی ساده است و روی دیگر آن تركیبی از 5 پارچه زمینه مانتوست.

یقه آرشال بلند و مدل راسته این مانتو به شما كمك می‌كند تا با وجود رنگی بودن آن اندام‌تان ظریف‌تر و كشیده‌تر به نظر بیاید. البته تنظیم پهنای یقه مانتو به عهده خود شماست.

مدل مانتو دانشجویی , مدل مانتو 95 , مدل مانتو جلو باز

قسمت پشت این مانتو تركیبی است از همان پارچه‌ها البته بدون درنظر گرفتن تقارن و با یک بی​نظمی زیبا!



مدل مانتو سنتی , مانتو اریکا , مانتو بارداری

مهندسی در طراحی لباس

   به رنگ فیروزه

این مانتو تركیبی است از یك پارچه نخی ساده با نوعی پارچه خامه‌دوزی شده؛ اما راز اصلی آن بدون برش بودنش است. در این مانتو اثری از برش دیده نمی‌شود جز در ناحیه دو آستین. همین طراحی، باعث شده تا شما برای پوشیدن این مانتو محدود به یك مدل نشوید. تكه‌های جلوی مانتو آنقدر بزرگ هستند كه شما در نحوه بستن‌ آن، آزاد باشید.

ریزش این مانتو روی اندام (به دلیل جنس پارچه و نوع طراحی آن) شما را ظریف‌تر و كشیده‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

تركیب رنگ و جنس‌پارچه‌های این مانتو، به شما اجازه می‌دهد تا به‌عنوان یك انتخاب مجلسی به آن فكر كنید.

حراج مانتو در تهران , مانتو شیک , مانتو مجلسی مشکی

روی این مانتو به‌دلیل رنگ متفاوت و شیوه بسته شدنش می‌توانید به عنوان یك انتخاب مجلسی حساب كنید. چون به اندازه كافی گشاد و بلند است كه بتوانید به راحتی و بدون نگرانی آن را روی لباس‌های مجلسی‌تان بپوشید.


ویدیو : این مانتو ها شما را تافته جدا بافته می کند!