این لباس ها را با چی بپوشم؟ : در لحظه خرید هیچ كس به اندازه یک مادر وسواس ندارد؛ ...



در لحظه خرید هیچ كس به اندازه یک مادر وسواس ندارد؛ نه وسواس برای اینكه لباسی مرغوب و با كیفیت بخرد، بلكه اطمینان از اینكه سوروسات تمام اهالی خانه به راه است و در سبد خرید هیچ كدام از بچه ها چیزی كم نباشد.

 

شاید به همین دلیل همیشه چیزی در سبد خانم خانه كم است؛ یک كفش آن هم به رنگ كرم برای لباس بژی كه خیاط تازه دوخته یا یک كیف سبز برای كفش سبزی كه در حراج خریده است. برای مادرانی كه با چنین وسواس و دلسوزی خرید می‌كنند، یک ست جادویی سراغ داریم. كیف و كفشی كه فرصت ست‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد و با یک بار خرید، از داشتن كمد رنگارنگی از كیف و كفش بی نیاز می شوید.

رنگ سال
این رنگ سبز - آبی، یكی از رنگ‌های مد برای بهار و تابستان امسال است. رنگی تازه در دنیای لباس‌ها كه به همین دلیل در كمد همه ما كمتر دیده می‌شود اما اگر می خواهید در مراسمی به عنوان خوش پوش ترین فرد شناخته شوید، بی شک باید چنین رنگی را از میان رنگ های تابستانی انتخاب كنید. ست را شلوغ كنید. یک دستبند از مدل پهن كه این روزها خیلی رایج است و یک جفت گوشواره كامل كننده ست شماست. این رنگ ملایم سبز- آبی با كیف و كفش رنگ پوست شما بیش از آنكه فكر كنید، شیک است.

لباس مجلسی چی بپوشم , چه لباس عروسی بپوشم؟ , چه مدل لباس عروس بپوشم

رنگ سبز - آبی، یكی از رنگ‌های مد برای بهار و تابستان امسال است


این مدل پیراهن را به كسانی پیشنهاد می كنیم كه دوسایزی هستند یعنی بالا تنه ظریف دارند و در پایین تنه دچار چاقی موضعی هستند. مدل دامن این پیراهن می تواند این مشكل را بپوشاند.

انتخابی برای همیشه
یكی از شیک ترین تركیب‌ها لباس مشكی با این كیف و كفش جادویی است. این تركیب و تضاد رنگی میان آنها باعث می شود تا هر دو جلوه بیشتری پیدا كنند. فقط برای اینكه هماهنگی در كل ست شما حفظ شود، بهتر است گوشواره‌ای با همان رنگ استفاده كنید. این بلوزهای توری بخشی از مد امسال هستند. بلوزی به دردبخور كه می تواند شما را صاحب ستی نیمه رسمی و پركاربرد كند.

مدل لباس , لباس عروس , مدل لباس مجلسی

تمام خانم‌ها با هر اندامی، می توانند سراغ این ست بروند زیرا آنها را لاغرتر نشان می دهد


تمام خانم‌ها با هر اندامی، می توانند سراغ این ست بروند و مطمئن باشند كه آنها را لاغرتر از همیشه نشان می دهد. این معجزه رنگ مشكی و شلوارهای راسته است.

تابستان صورتی
چنین پیراهن ساده‌ای با یک رنگ تابستانی، لباسی است كه هر خانمی برای ‌مهمانی و دورهمی زنانه در عصرهای بهار و تابستان به آن احتیاج دارد. چه بهتر كه این پیراهن در رنگ سال یعنی صورتی یخی انتخاب شود. صورتی از رنگ‌های ثابت تابستان است كه امسال نسخه ملایم و كمرنگ آن مرسوم است. چنین پیراهنی را می توانید با همان كفش و كیف رنگ پوست خود بپوشید. رژلب تان را هم از رنگ ملایم انتخاب كنید تا آرامش ست به هم نخورد اما برای اینكه بی حال به نظر نرسید، از سایه طوسی برای آرایش چشم استفاده كنید.

یک جفت گوشواره ساده برلیانی برای همیشه شما را از سردرگمی انتخاب زیورآلات نجات می دهد چون همیشه شیک، فاخر و جذاب است.

لباس مجلسی , خرید لباس , لباس

چنین پیراهن ساده‌ای با یک رنگ تابستانی، مناسب برای مهمانی عصرهای بهار و تابستان است


به رنگ پوست
در اصطلاح كارشناسان مد، به این رنگ كیف و كفش «nude» گفته می‌شود؛ یعنی رنگی مشابه رنگ پوست بدن. رنگی كه وقتی كفش آن را به پا می كنید، در نگاه اول به چشم نمی آید. بار كلاسیک این رنگ به شما اجازه می دهد تا به راحتی آن را با ست های مختلف بپوشید. هنگام انتخاب دقت كنید كه سراغ ساده ترین مدل بروید. این سادگی تاریخ مصرف ست شما را افزایش می دهد. یک كیف با دو بند كه می‌توانید روی دست یا روی شانه حمل كنید، بهترین انتخاب است.

ویژه دوسایزی ها
باور می كنید یا نه؛ حتی به وقت اسپرت‌ پوشی، این كیف و كفش با رنگ معجزه گرشان در یک مهمانی زنانه به كمک تان می آیند. شلوار جین و تاپ تابستانی شما برای تبدیل شدن به یک ست نیمه رسمی و چشمگیر به این كیف و كفش احتیاج دارند. این روزها، تاپ های حریر كه مدل گشاد دارند را در فروشگاه های لباس زیاد خواهید دید. این نارنجی پرتقالی هم یكی از رنگ‌های بهار و تابستان امسال است كه به خصوص به خانم‌های برنزه توصیه می كنیم.

مدل لباس عروس , چی بپوشم , فروشگاه لباس

این رنگ نارنجی پرتقالی هم یكی از رنگ‌های بهار و تابستان امسال است


این ست برای اغلب خانم‌ها، حتی كسانی كه چاقی موضعی در شكم دارند مناسب است چون مدل كلوش تاپ، چاقی شكم را می پوشاند و از طرف دیگر این مدل شلوار، پاها را كشیده تر نشان می دهد.

 

منبع : مجله سیب سبز / bartarinha.ir


ویدیو : این لباس ها را با چی بپوشم؟