این لامبورگینی در هر ثانیه 100 متر حرکت می‌کند : تنها خودروی لامبورگینی آونتادور ...


تنها خودروی لامبورگینی آونتادور Jبه قیمت 2.750.000 دلار به فروش رفت اما نمونه مفهومی مبتنی بر آن با طراحی بدنه بهتر، 105 اسب‌بخار قدرت بیشتر و سرعت نهایی 350 کیلومتربرساعت به مراتب جالب‌توجه‌تر است. خبرآنلاین: تنها خودروی لامبورگینی آونتادور Jبه قیمت 2.750.000 دلار به فروش رفت اما نمونه مفهومی مبتنی بر آن با طراحی بدنه بهتر، 105 اسب‌بخار قدرت بیشتر و سرعت نهایی 350 کیلومتربرساعت به مراتب جالب‌توجه‌تر است.

لامبورگینی , ثانیه شمار , حرکت

این نمونه مفهومی تازه با تمامی نمونه‌های مفهومی كه سال‌های گذشته شاهد آنها بوده‌اید متفاوت است. این نمونه را شركت انگلیسی Prindiville كه سازنده بدنه خودرو است و پیش از این طراحی بدنه آونتادور را ارائه و در سطح محدود وارد بازار كرده، مبتنی بر نمونه مفهومی لامبورگینی آونتادور J كه برای اولین‌بار اسفندماه گذشته در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش درآمد طراحی كرده است.

لامبورگینی اوراکان , لامبورگینی در ایران , لامبورگینی سنتناریو

بخش‌های داخلی این خودرو و دریچه‌های هوا همگی از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند و یك صفحه نمایش LCD به ابعاد پنج اینچ برای دسترسی به سیستم سرگرمی خودرو كه شامل دی.وی.دی پلیر، ناوبری ماهواره‌ای و نرم‌افزارهای سفارشی متعدد مانند نقشه‌ها و مسافت‌سنجی بسیاری از پیست‌های اتومبیلرانی دنیا می‌شود در قسمت هدایت و كنترل آن تعبیه شده است.

لامبورگینی آونتادور , حرکت اسکات , لامبورگینی هوراکان

ترمزهای دیسكی این خودرو با دیسك‌های سرامیكی كه به مراتب گران‌تر هستند، جایگزین شده و سازندگان آن می‌گویند كه عملكرد این ترمزها در هر شرایطی بی‌نقص است. سیستم تعلیق خودرو كاملا انطباق‌پذیر است و همان‌طور كه از خودرویی كه توسط طراحان بدنه ساخته شده انتظار می‌رود، تمامی بخش‌ها استادانه طراحی شده‌اند.

لامبورگینی 2016 , میلی ثانیه , قیمت لامبورگینی

به گفته طراحان Prindiville این خودرو بسیار سبك‌تر از نمونه اولیه آماده شده و كاهش وزن چشمگیر آن در كنار افزایش قدرت می‌تواند یك لامبورگینی بی‌نظیر از نمونه مفهومی Prindiville's Aventador J بسازد.

بیماری حرکت , قانون جذب در 68 ثانیه , پنج ثانیه برف

تیونینگ این خودرو با ECU remap یا نوشتن نرم‌افزار بهتر برای ECU و استفاده از اگزوزهای تیتانیومی قدرت آنرا از 700 به 805 اسب‌بخار افزایش داده و حداكثر سرعت را به 350 كیلومتربرساعت رسانده است.

ده سال چند ثانیه است , لامبورگینی اونتادور , حرکت لانژ

اگر به خاطر داشته باشید در آخرین روزهای سال گذشته تنها نمونه موجود از لامبورگینی آونتادور J به ارزش 2.750.000 دلار و به صورت خصوصی به فروش رسید و لامبورگینی در مورد تولید نمونه‌های بیشتر اظهار نظری نكرد؛ با این حال تنها چند ماه بعد نمونه تیونینگ شده‌ای از این خودرو توسط گروه طراحی Prindiville ارائه شده كه به مراتب جالب‌توجه‌تر است.


ویدیو : این لامبورگینی در هر ثانیه 100 متر حرکت می‌کند