این فیلم همه را عصبانی کرده است! (طنز) :   اخبار فرهنگی - این فیلم همه را عصبانی ...



دانلود فیلم سینمایی عصبانی نیستم , فیلم هایی که ترانه علیدوستی بازی کرده است , فیلم که سالومه سیدنیا بازی کرده بود

 

اخبار فرهنگی - این فیلم همه را عصبانی کرده است! (طنز)

فیلم «عصبانی نیستم» همه را در جشنواره و خارج از جشنواره‌ی فیلم فجر عصبانی کرده است، یعنی هم مردم از دست آن عصبانی هستند، هم روزنامه‌نویسان و هم منتقدان موافق و مخالف.

مثلا دیشب دوهزار تماشاگر مشتاق دیدن این فیلم از مقابل سینما استقلال با یگان‌ ویژه متفرق شده‌اند یا مثلا فیلم در کاخ جشنواره به جای ساعت 16 بدون اطلاع قبلی، ساعت 10 صبح پخش شده است، یعنی فرش قرمز را برای «طبقه حساس» پهن کرده، ولی «عصبانی نیستم» را پخش کرده‌اند و بعد، نشست خبری برایش برگزار نکرده‌اند، یعنی طوری با این فیلم رفتار می‌شود که من متعجم چرا رضا درمیشیان (کارگردان فیلم) بیرون است و آن داخل نیست!

باید به این هوش و ذکاوت مسوولان برگزارکننده‌ی جشنواره آفرین گفت؛ با این کار، هم «عصبانی نیستم» را نمایش داده‌اند، هم سر خبرنگاران را گول مالیده‌اند، هم نشست خبری‌اش را برگزار نکرده‌اند، هم برای دل‌خوشی برخی از دوستان، مردم را با یگان‌ ویژه بدرقه کرده‌اند و عوامل مشکوک این فیلم را روی فرش قرمز نبرده‌اند. این یعنی اعتدال در حد عالی و اعلا.

واقعا جا دارد از عوامل فیلم «طبقه حساس» تشکر ویژه‌ای بشود که راه را برای اجرای نقشه‌ی پلیسی مسوولان جشنواره ایجاد کردند و سکندروار «عصبانی نیستم» را نمایش دادند، یعنی به قول سعدی: سکندر که با شرقیان حرب داشت / در خیمه گویند با غرب داشت.
باقی بقای‌تان

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو : این فیلم همه را عصبانی کرده است! (طنز)