این فرش‌ها به افتخار شما پهن شده‌اند : فرش همیشه بخشی از هویت ما ایرانیان بوده ...


فرش همیشه بخشی از هویت ما ایرانیان بوده است. فرش‌های ایرانی نه تنها در كشور خودمان بلكه در كشورهای دیگر هم طرفداران بسیاری دارند اما امروزه مدرن شدن بیشتر فضاها و گرایش خیلی از ما به چیدمان‌های نوین در فضای خانه، باعث شده كه به این هویت قدیمی به شكل تازه‌ای نگاه كنیم.


افتخار , شناگر پر افتخار امریکا , پر افتخار ترین تیم ایران
پر افتخار ترین کشتی گیر جهان , پر افتخار ترین بازیگر ایران , پر افتخار ترین مربی ایرانی

فرش همیشه بخشی از هویت ما ایرانیان بوده است. فرش‌های ایرانی نه تنها در كشور خودمان بلكه در كشورهای دیگر هم طرفداران بسیاری دارند اما امروزه مدرن شدن بیشتر فضاها و گرایش خیلی از ما به چیدمان‌های نوین در فضای خانه، باعث شده كه به این هویت قدیمی به شكل تازه‌ای نگاه كنیم. خیلی از ما طرح‌های فرش‌های ایرانی را برای اتاق پذیرایی می​پسندیم و دوست داریم چیدمان فضای اتاق خواب یا اتاق‌نشیمن‌مان امروزی​تر باشد؛ لازم نیست فرش را حذف كنیم؛ چون فرش‌هایی وجود دارند كه ضمن این‌كه كف‌پوشی مناسب برای اتاق‌های ما هستند، علاقه‌مان را هم برآورده می‌كنند و علاوه بر همه این‌ها طرح‌های امروزی و مدرنی هم در میان آن‌ها پیدا می‌شود كه با مبلمان‌های رنگی و امروزی همخوانی دارند. این مجموعه نگاهی است به همین فرش‌های امروزی؛ اگر هنوز برای انتخاب بهترین‌ها مطمئن نیستید از همین حالا دست به كار شوید.




پر افتخار ترین استارتاپ ایران , پر افتخار ترین تیم در جام حذفی , بی ارزشترین نوعِ افتخار، افتخار به داشتن ویژگی‌هایی است که خود
متن ادبی درباره افتخار آفرینان , به افتخار مرد ها طنز , پر افتخار ترین تنیسور جهان


فرش‌های چرم؛ نگران كثیفی نباشید

این فرش‌ها از چرم نوع یك (پوست درجه یك) دباغی شده درست شده​اند. به دلیل دباغی خوب آن‌ها فرش در اثر پا خوردن آسیبی نمی​بیند و می​توانیم حتی آن‌ را در اتاق نشیمن هم پهن كنیم. نگران كثیف‌شدن فرش هم نباشید! كثیفی در فرش نفوذ نمی​كند و در سطح رویی آن باقی می​ماند و به راحتی می​توانید كثیفی‌ها را با ابر آغشته به كف از روی فرش پاك كنید. برای شست‌وشوی فرش هم می​توانید از شامپو فرش استفاده كنید.




پر افتخار ترین کشتی کج کار جهان , ابوالفضل پورعرب افتخار میکنم دم تیغ , افتخار جهانی ناصر چشم اذر
بایرمن به تیمم افتخار می‌کنم , پر افتخار ترین موسیقی , پر افتخار ترین ورزشکار ایران


سركه روی فرش

بد نیست یادمان باشد فرش چرمی از الیاف طبیعی و در اصل پوست درست شده است و برای جلوگیری از این‌كه موریانه​ها فرش را بخورند و برای نگهداری از فرش چرم باید ماهی یك‌بار 3 قاشق غذاخوری سركه معمولی را با یك لیتر آب مخلوط كنیم و با ابر روی فرش بكشیم.

فرش‌های چرم معمولا در ابعاد خیلی بزرگ و 12 متری تولید نمی​شوند و ابعاد 4 متری متداول​ترین اندازه این فرش‌هاست. هزینه تهیه این فرش‌ها هم حدودا متری 250 هزار تومان است.




پر افتخار ترین کارگردانان , پر افتخار ترین بوکسور دنیا , افتخار به مرد
به ایرانی بودن خود افتخار کنید , پر افتخار ترین شودر کشتی آزاد , پر افتخار ترین بازیکن بیسبال


فرش نو؛ مدرن و متنوع

این فرش‌ها هم از نمونه​های دیگر فرش مدرن هستند و برای پوشش كف اتاق‌خواب‌ها و نشیمن‌ها بهترین انتخاب به شمار می‌روند.  طراحی این فرش‌ها مدرن و بسیار متنوع است و معمولا برای هر سلیقه‌ای می‌توان یكی از این فرش‌ها را انتخاب كرد. این فرش‌ها در رنگ‌های شاد و زنده هم طراحی شده‌اند و برای اتاق بچه‌ها بسیار مناسب هستند.


ویدیو : این فرش‌ها به افتخار شما پهن شده‌اند