این غذاها باعث ایجاد آکنه می شوند : جوش یا آکنه، طیف متنوعی از ضایعات پوستی ...


جوش یا آکنه، طیف متنوعی از ضایعات پوستی است که به صورت لکه‌های قرمزرنگ یا دانه‌های پُررنگ در پوست و یا دانه‌های زیر پوست شدیدتر و همراه با ضایعات چرکی در تنه و اندام‌ها و صورت مشاهده می‌شود. وب سایت بدونیم: جوش یا آکنه، طیف متنوعی از ضایعات پوستی است که به صورت لکه‌های قرمزرنگ یا دانه‌های پُررنگ در پوست و یا دانه‌های زیر پوست شدیدتر و همراه با ضایعات چرکی در تنه و اندام‌ها و صورت مشاهده می‌شود. معمولاْ غذا باعث ایجاد جوش نمیشود. گرچه غذاهای چرب و شیرین در بعضی افراد جوشها را بدتر می کنند ولی این عمومی نیست و بقیه افراد نیاز به رژیم غذائی ندارند. از جمله غذا و خوراکیهایی که باعث این علت میشوند شامل:

شیر بدون چربی

کسانی که شیر می خورند جوش های بیشتری نسبت به کسانی که شیر مصرف نمی کنند دارند. (هورمون های لبنیات پوست را از کنترل خارج می کنند) جالب است که شیر کم چرب بدتر از شیرهای کامل و حتی شیر کم چرب است. دلیل آن هنوز مشخص نشده است اما شاید به دلیل پروتئین های مختلفی باشد که در این نوع شیر یافت می شود.

این مواد غذایی باعث کسالت و خستگی می‌شوند , چه علت‌هایی باعث طلاق می‎شوند؟  , شایع ترین بیماریهایی که باعث ناتوانی جنسی می شوند

بستنی

دلیل جوش های زیاد روی صورتتان می تواند مصرف بستنی باشد. شکر در پوست ایجاد التهاب می کند. بستنی علاوه بر شکر شامل لبنیات نیز می شود. پس اگر می خواهید از جوش های صورت خلاص شوید دیگر بستنی را کنار بگذارید.

 آشنایی بامواردی که باعث چاقی می شوند , 4 محصول آرایشی که باعث می­شوند جوانتر به نظر برسید , بدترین عاداتی که باعث چاقی شکمی می شوند



چیپس سیب زمینی

کربوهیدرات ها به خصوص کربوهیدرات های شاخص قندخون بالا باعث التهاب می شوند که در نهایت جوش هایی روی پوست ایجاد می کنند. در مورد غذاهایی که باعث آکنه می شوند غذاهای شاخص قند خون بالا بیشترین تاثیر را دارند. این بار که دلتان چیپس سیب زمینی خواست به جای آن بادام زمینی بخورید که غذایی است با شاخص قند خون پایین.

عواملی که باعث ایجاد بلوغ زودرس در کودکان می‌شود , زیر تلویزیون خوابیدن باعث ایجاد قب قب میشود , کارها و عاداتی که باعث کاهش آی کیو می شوند



شکلات

شکر و لبنیات مقصرین اصلی آکنه های پوستی هستند. پس اگر ترکیب این دو را با هم مصرف کنید چند روز بیشتر طول نمی کشد که شاهد آکنه هایی روی پوست خود خواهید بود.

چه عواملی باعث ایجاد بیماری افسردگی مشود , قرص های اکستازی باعث نابود شدن حافظه می شوند , چه عواملی باعث آکنه‌ی نوزاد می‌شود؟



پیتزا

یک اسلایس پیتزا سرشار از کربوهیدرات های شاخص قندخون بالا می باشد و تمام پنیر روی آن یعنی همان لبنیات. پیشنهاد می کنم از این به بعد پیتزای سبزیجات بخورید.

عده‌ای با ریختن گازوییل در پیچ‌های جاده چالوس باعث تصادف می‌شوند , این رنگها باعث لاغر شدن می شوند , نوشیدنی‌های رژیمی باعث افزایش وزن می‌شوند



نان سفید

هر وقت خواستید ساندیچ سفارش دهید با نان گندم سفارش بدهید. کربوهیدرات بالای نان سفید باعث می شود آکنه های پوست بدتر شوند.

مستند سلامت مردانی که باعث چاقی ما می شوند , 20 اشتباهی که باعث تنهایی می شوند , عادات روزانه ای که باعث مریضی می شوند



کلوچه

بیشتر کلوچه ها به دلیل دارا بودن شکر، کربوهیدرات های تصفیه شده و لبنیات خبر بدی برای پوست شما هستند. با کلوچه ها خداحافظی کنید. به شما قول می دهم که جوش ها خیلی زود از بین می روند.

عادت های روزانه ای که باعث مریضی می شوند , شوینده ها باعث پیری زودرس پوست می شوند , غذاهایی که باعث کاهش باروری در مردان می شوند


ویدیو : این غذاها باعث ایجاد آکنه می شوند