این عروس زنان جهان را به نکاح با داعش دعوت می‌کند/ عروس تروریست + تصاویر :




اخبار بین الملل -  این عروس زنان جهان را به نکاح با داعش دعوت می‌کند/ عروس تروریست + تصاویر

عروس تروریست لقبی است كه این روزها در شبكه های اجتماعی بسیار معروف شده است.

  این صفت متعلق به دختر مالزیایی با نام مستعار شمس است كه برای پیوستن به مجاهدین داعش از كشور خود مالزی به سوریه آمده است.وی دارای حساب كاربری در فیس بوك است و هر روز اتفاقات رخ داده را در این حساب به اشتراك می گذارد.
 
 شمس دختر 26 ساله مالزیایی كه دارای تحصیلات پزشكی است با هدف معالجه مجاهدین داعش به سوریه سفر كرده است و ظاهرا از این سفر راضی است و تنها دغدغه خود را دلتنگی برای خانواده می داند.
 
به گزارش خرداد به نقل از العربیه، هفته گذشته وی در صفحه فیس بوك خود خبر ازدواج خود را با ابو البراء كه یك مغربی است منتشر كرد و عكسهای مراسم خود را انتشار داد.وی ضمن انتشار این عكسها ازدواج با یكی از مجاهدان را باعث سعادت می داند و افتخار می كند كه یكی از زنان این مجاهد مغربی است.
 

تصاویر جایگاه عروس و داماد , تصاویر مدل تخت خواب شیک عروس 2017 , اولین ماشین عروس جهان


اما به نظر می آید مهمترین مشكل وی در حال حاضر نداشتن زبان مشترك با همسر خود است با توجه به اینكه وی به زبان های مالی،اردو و انگلیسی مسلط است اما همسر جدید وی فقط به عربی مسلط است.
 
اما اخیرا در پست های  جدیدی كه می گذارد گویا توانسته این مشكل را از طریق یكی از هوو هایش حل كند.
 
در یكی دیگر از عكسهایی كه وی در پست خود گذاشته است از دختران دعوت می كند كه به ازدواج افراد مجاهد در بیایند. در متن انگلیسی كه زیر عكس نوشته شده است اینطور بیان شده كه با كسی ازدواج كن كه می دانی ارزشهای اخلاقی تو را به بالاترین سطح می رساند و تو را همیشه و در هر زمان به یاد خدا می اندازد.

 

مدل لباس عروس 15 پرنسس جهان , مهنازافشاربا لباس عروس در نهنگ عنبر تصاویر , ماه عسل رفتن بدون عروس تصاویر

 
وبلاگ ها و سایت های زیادی از سوی گروه داعش برای جذب نیرو ایجاد شده است و در شبكه های اجتماعی نیز این گروه با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد و به باور كارشناسان آی تی و اجتماعی آلمانی تمام این فعالیتها با برنامه ریزی پیش می رود و با توجه به آمار جذب اینترنتی افراد می توان گفت كه این گروه كاملا موفق بوده است و با وجود آنكه تمام شبكه های دنیا اخبار منفی این گروه را پوشش می دهند اما  كارشناسان اجتماعی این گروه با ایجاد یك وبلاگ یا یك حساب كاربری در شبكه های اجتماعی تمام این تبلیغات را علیه خود خنثی می كنند.


  اخبار بین الملل  - خرداد


ویدیو : این عروس زنان جهان را به نکاح با داعش دعوت می‌کند/ عروس تروریست + تصاویر