این زن چینی 11 سال موهای خود را کوتاه نکرده است +عکس : تیتر خبر : این زن چینی ...



تیتر خبر : این زن چینی 11 سال موهای خود را کوتاه نکرده است +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: یک زن چینی که موهای خود را مدت 11 سال کوتاه نکرده است. میگوید به بلندی موهایش اعتیاد پیدا کرده است. اکنون بلندی موی او بیش از 1متر و 70 سانتی متر است و چون قد این زن 44 ساله از موهایش کوتاهتر است در صورت نبستن موهایش آنها روی زمین کشیده خواهند شد.

او موهایش را هر 4 روز یکبار میشوید و هنگام شستن آنها مجبور است کاملا سرپا بایستد تا بتواند موهایش را تمیز شسته و شانه بکشد.

 

درست کردن موهای کوتاه , شینیون موهای کوتاه , شنیون موهای خیلی کوتاه

 

او در اقدامی عجیب موهایی که هنگام استحمام و یا شانه کشیدن از سرش جدا میشود را نگه میدارد و میگوید این مقدار به حدود 50 گرم مو در سال میرسد. به عقیده وی موهایش بزرگترین گنج زندگی او هستند.

او میگوید بعضی از مردم حاضرند موهای او را بخرند و بالاترین پیشنهادی که تا کنون داشته است مبلغ 2500 دلار بوده است. هنوز در میان موهای او موی سپیدی دیده نمیشود و این باعث خوشحالی اوست و میگوید اگر روزی موهایش شروع به سفید شدن کند او تمام موهایش را سفید خواهد کرد و چهره ای جدید برای خود رقم خواهد زد.

وی در مصاحبه اش با رسانه ها گفته است حدود 1 ساعت شستشوی موها و نصف روز خشک شدن آنها زمان میبرد و راز درخشان بودن موهای او استفاده از آب جو هنگام شستشوی موهایش است.

 

مدل موی کوتاه برای موهای کاملا لخت , طرز بستن موهای کوتاه کش , مشکل در جستجو در گوگل معرفی کوتاه سایت چینی شده

 

انواع مدل موهای کوتاه , رنگ مناسب موهای کوتاه , چگونه موهای خود را کوتاه کنیم

 

مدل موی کوتاه برای موهای فر , کوتاه کردن موهای مایلی سایرس , شینیون برای موهای کوتاه

 

درچین روستایی وجود دارد که تمام زنان درآن موهای خود را بلند میکنند و تنها یک بار در 16 سالگی موهای خود را کوتاه میکنند آنها معتقدند موی بلند زنان باعث طولانی شدن عمر و افزایش ثروت و سلامتی است./پرداد

 


ویدیو : این زن چینی 11 سال موهای خود را کوتاه نکرده است +عکس