این زن مشهورترین سارق جواهرات در جهان است +عکس : این زن مشهورترین سارق جواهرات ...



این زن مشهورترین سارق جواهرات در جهان است +عکس

یک زن 83 ساله که به عنوان مشهورترین سارق بین المللی جواهرات شناخته شده است بعد از 5 دهه فعالیت در زمینه سرقت جواهرات از کشورهای مختلف برای چندمین بار دستگیر شد.

یک زن 83 ساله که به عنوان مشهورترین سارق بین المللی جواهرات شناخته شده است بعد از 5 دهه فعالیت در زمینه سرقت جواهرات از کشورهای مختلف برای چندمین بار دستگیر شد. این زن امریکایی که " دوریس ماری پاین" نام دارد سه شنبه گذشته به اتهام سرقت یک جواهر 22 هزار دلاری دستگیر شد.

 مشهورترین فیزیک دانان جهان تا کنون , گرانترین جواهرات جهان و تصاویر مسحور کننده آنها , طلا و جواهرات جهان

  زندگی این زن سارق مشهور در قالب یک فیلم سینمایی مستند با نام " زندگی و جنایات دوریس ماری پاین" ساخته شده است و بارها از تلویزیون امریکا به نمایش در آمده است. او که سابقه محکومیت در چندین ایالت را درکارنامه خود دارد میگوید به قدری به جواهرات علاقه مند است که نمیتواند فکرش را متمرکز چیز دیگری کند. او اوایل سال جاری میلادی بعد از طی 2.5 سال از 5.5 سال محکومیتش از زندان آزاد شده بود.


او در مصاحبه ای اعلام کرده بود اولین سرقت جواهرش را درسن 20 سالگی انجام داده است. او میگوید شوق ربودن جواهرات او را به کشورهای مختلفی کشانده است و سرقتهایی در شهرهای میلان، پاریس و رم و لندن نیز انجام داده است.


او درحال حاضر متهم است که یک حلقه جواهر نایاب را از فروشگاهی بزرگ در امریکا سرقت کرده است. مرد فروشنده میگوید : او بعد از اینکه خود را با هویت جعلی معرفی کرد یک چک تضمینی 40 هزار دلاری به من نشان داد و گفت چون همه جواهراتش به سرقت رفته است قصد دارد سری جدیدی بخرد. و در یک لحظه غفلت من انگشتر را ربود.

 گرانترین جواهرات جهان , مقاله مشهورترین هکرهای جهان , مشهورترین وریروس کامپیوتر جهان

  مشهورترین ویروس کامپیوتر جهان , مشهورترین غذاهای جهان , مشهورترین عکاس جهان

 منبع:pardad.ir


ویدیو : این زن مشهورترین سارق جواهرات در جهان است +عکس