این درخت در واشنگتن نماد استقامت است : در دل پارک ملی المپیک واشنگتن و در بین ...


در دل پارک ملی المپیک واشنگتن و در بین دو تخته سنگ در ساحل Kalaloch، درختی با سماجت بین این دو تخته سنگ و خاک فرسایش یافته به طوری که فقط چند ریشه ی آن به آنها وصل است، آویزان مانده است. این درخت به درخت زندگی مشهور شده است.           پادشا: در دل پارک ملی المپیک واشنگتن و در بین دو تخته سنگ در ساحل Kalaloch، درختی با سماجت بین این دو تخته سنگ و خاک فرسایش یافته به طوری که فقط چند ریشه ی آن به آنها وصل است، آویزان مانده است. این درخت به درخت زندگی مشهور شده است. برخی از افراد این درخت را جادویی و برخی دیگر فنا ناپذیر می نامند. ولی به نظر من این درخت فقط یک درخت جنگنده و مقاوم است.

ای نماد , نماد , درخت

ریشه های گسترش یافته ای که در وسط قرار دارند، باعث می شوند که درخت در تقلا برای حفظ زندگی شیرین خود به نظر برسد، در حالی که آویزان است و آنچه که واقعا تعجب آور است، روشی است که توسط آن درخت توانسته برای سال ها زنده بماند و جوانه های سبز تازه بزند، در حالی که ریشه های آن ارتباط بسیار کمی با خاک دارند. این درخت هیچگاه سقوط نکرده است، حتی در طول طوفان هایی که دائما در ساحل رخ می دهد. اگر چه درختان سالم بسیاری در اثر حوادث آب و هوایی از بین رفته اند، اما درخت زندگی سال به سال به زندگی خودش ادامه می دهد.

دنزل واشنگتن , تک درخت , درخت چنار

این درخت عجیب و غریب یک صنوبر سیتکا است، اما یک نام رسمی ندارد. بنابراین مردم خود برای این درخت نام هایی چون "درخت زندگی" و "درخت فراری" انتخاب کرده اند. فضای خالی در سمت راست قسمت زیرین درخت، که سقفی ساخته شده از ریشه دارد، به درستی به نام غار ریشه درختی نام گذاری شده است. 

عکس درخت , درخت کاج , درخت گلابی

بر اساس گزارش های مختلف عامل تشکیل این غار، جریان کوچکی است، که به سمت اقیانوس روانه بود. این جریان کوچک در چندین دهه به صورت آرام خاک زیر درخت را شسته است. هیچ کس به طور دقیق نمی داند که چه مدت است که این درخت بدین صورت آویزان مانده است.

جرج واشنگتن , نماد ایران , درخت دارچین


ویدیو : این درخت در واشنگتن نماد استقامت است